بازدید 17361

عکس قدیمی از 4 گزارشگر برتر 30سال پیش تلویزیون!

این تصویر که مشاهده می کنید یکی از همان تصاویری است که غول های گزارشگری دهه 60 فوتبال ایران در کنار هم به ثبت رسانده اند. گزارشگرانی که صدای شان در ذهن همه علاقمندان به این رشته ورزشی جاودانه شد
کد خبر: ۵۷۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 08 April 2016
دیدن فوتبال هایی که در دهه 60 از تلویزیون ایران پخش می شد با گزارش چند گزارشگر معدود به یک عادت برای فوتبال دوستان تبدیل شده بود. گزارشگرانی که صدای شان در ذهن همه علاقمندان به این رشته ورزشی جاودانه شد و با گذشت سه دهه تمام آن گزارش ها حالتی نوستالوژیک برای مردم پیدا کرد.

این تصویر که مشاهده می کنید یکی از همان تصاویری است که غول های گزارشگری دهه 60 فوتبال ایران در کنار هم به ثبت رسانده اند. جهانگیر کوثری بازیکن سابق استقلال و راه آهن که خود در جوانی دستی بر آتش فوتبال ایران داشت بعد از بازنشستگی رو به گزارشگری آورد .

عباس بهروان گزارشگر اصفهانی صدا و سیما که از سال 1366 فعالیتش را در این حیطه آغاز کرد.

هادی صالح نیا متولد بندرانزلی که کارش را در شمال و با گزارش بازی های ملوان آغاز کرد و رفته رفته به شبکه های سراسری راه یافت و از اواسط دهه 60 یک پای ثابت گزارش فوتبال ها شد.

در پایان هم بهرام شفیع چهره شناخته شده گزارشگری فوتبال ایران که در حال حاضر به عنوان تهیه کننده برنامه ورزش و مردم حضورش را در صدا و سیما تداوم بخشیده است.

عکس قدیمی از 4 گزارشگر برتر 30سال پیش تلویزیون!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر