بازدید 3750
سوژه

استقبال علنی وزیر ورزش از رفتن کفاشیان و راحتی خیال از تعلیق نشدن فوتبال

اظهارات وزیر ورزش خیال کفاشیان را هم راحت کرد که نفر اول ورزش کشور رسما دوست ندارد کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال باشد و یا در انتخابات شرکت کند.جدای از این موضوع بحث تعلیق فوتبال هم مطرح است که در صحبت‌های وزیر هیچ دلنگرانی پیرامون این موضوع مشاهده نشد و به نظر می‌رسد محمود گودرزی خیالش از بابت عدم تعلیق ورزش فوتبال در ایران راحت است!
کد خبر: ۵۷۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 08 April 2016
وزیر ورزش و جوانان در برنامه ورزش و مردم صحبتهایی انجام داد که نشان از آن داشت که اصلا دوست ندارد کفاشیان در راس فدراسیون فوتبال بماند.
به گزارش تابناک ورزشی، وزیر ورزش و جوانان امروز در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرد و صحبت‌هایی انجام داد که در مهمترین بخش پیرامون ماندن و یا رفتن کفاشیان و عدم شرکت او در انتخابات بود.
وی در بخشی از اظهارات خود گفت: دوره ریاست جمهوری در ایران دو دوره است. در اساسنامه‌ای که ادعا شده به تصویب دولت رسیده که نرسیده، هم دو دوره برای ریاست فدراسیون فوتبال پیش‌بینی شده و کفاشیان هم این را می‌داند. حالا اگر این اساسنامه به تصویب برسد دو دوره در آن لحاظ شده است.
استقبال علنی وزیر ورزش از رفتن کفاشیان و راحتی خیال از تعلیق نشدن فوتبال

وی افزود: یک مدیر می‌تواند در طول 8 سال برنامه‌هایش را اجرایی کند. شرایط باید برای افرادی که ایده‌های نو دارند فراهم شود و افرادی که از گردونه ریاست خارج می‌شوند می‌توانند در مشاغل دیگر کمک کنند. شاید خیلی زیبنده نباشد یک فرد 3-4 دوره رئیس بماند آن هم برای کشوری که ریاست‌جمهوری‌اش دو دوره است.

این اظهارات وزیر ورزش خیال کفاشیان را هم راحت کرد که نفر اول ورزش کشور رسما دوست ندارد کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال باشد و یا در انتخابات شرکت کند.جدای از این موضوع بحث تعلیق فوتبال هم مطرح است که در صحبت‌های وزیر هیچ دلنگرانی پیرامون این موضوع مشاهده نشد و به نظر می‌رسد محمود گودرزی خیالش از بابت عدم تعلیق ورزش فوتبال در ایران راحت است!
حال سوال اینجا است که وزیر ورزش و جوانان چه مطالعاتی نسبت به اتفاقات در گذشته داشته و چه پیش‌بینی‌هایی دارد که با رفتن کفاشیان اینگونه با خیال راحت از رفتن کفاشیان از فدراسون فوتبال استقبال می‌کند؟هر چند شاید حق با وزیر هم باشد و افکار عمومی زیاد از خنده‌های رئیس فوتبال و تفرکرات کفاشیان خوششان نیاید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر