بازدید 7718
۲
گزارش ویژه

صندلی های طبقه دوم آزادی کی می رسد؟/ میزبانی با استادیوم نیمه خالی!

فوتبال ایران که طی چند سال اخیر ، داد افت تماشاگر سر داده و به سبک برخی کشورهای عربی به رایگان کردن تماشای مسابقات برای هوادارانش رو آورده است، حالا که می تواند در پنج بازی حساس مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، بدون استفاده از مکانیزم های تشویقی جذب هوادار، هم از وجود آنها استفاده کند و هم از درآمد مطلوب آن برای پوشش هزینه های سنگین تیم ملی بهره ببرد ، درگیر کاستی های سخت افزاری شده که این فرصت را از تیم ملی می گیرد.
کد خبر: ۵۷۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 01 April 2016
در حالی که بسیاری از کشورهای رقیب ایران در سطح فوتبال آسیا برای کشاندن پای تماشاگران خود به استادیوم ها جهت حمایت از تیم ملی شان، دست به هر کاری می زنند، فوتبال و ورزش ایران با دست خود نیمی از خیل عظیم هوادارانش را از تشویق و حمایت حضوری تیم ملی فوتبال محروم کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سال گذشته بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه برگزاری بازیهای بین المللی در ورزشگاه آزادی را منوط به تخلیه طبقه دوم این ورزشگاه بزرگ آن هم به دلیل فقدان صندلی در آن بود. یکی از بندهای کاملا واضح و اعلام شده در دستورالعمل های ای اف سی که طبق استانداردهای حرفه ای سازی ملزم به انجام آن شدیم اما چندسال این اخطارها را نادیده انگاشتیم.

غیبت دو تیم استقلال و پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هم موجب شد که این ضعف و خلاء نادیده انگاشته شود و به تذکرهای مداوم در این زمینه توجه نشود چراکه اجباری در این زمینه، مسوولان مربوطه را تهدید نمی کرد!

صندلی های طبقه دوم آزادی کی می رسد؟/ میزبانی در مقدماتی جام جهانی با استادیوم نیمه خالی!

فوتبال ایران که طی چند سال اخیر ، داد افت تماشاگر سر داده و به سبک برخی کشورهای عربی به رایگان کردن تماشای مسابقات برای هوادارانش رو آورده است، حالا که می تواند در پنج بازی حساس مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، بدون استفاده از مکانیزم های تشویقی جذب هوادار، هم از وجود آنها استفاده کند و هم از درآمد مطلوب آن برای پوشش هزینه های سنگین تیم ملی استفاده کند، درگیر کاستی های سخت افزاری شده که این فرصت را از تیم ملی می گیرد.

این درحالی است که در دولت قبلی روی افزایش سرانه همین اماکن ورزشی و ساخت هزاران مکان ورزشی جدید، تبلیغ و مانور داده می شد اما حالا مشخص می شود که حتی عادی ترین کارها برای به روز کردن و مدرن سازی اندک فضاهای استاندارد ورزش ایران برای پذیرایی از رخدادهای فراملی هم نادیده گرفته شده است.

24 فروردین ماه جاری ، مراسم قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فوتبال در منطقه آسیا برگزار می شود و فوتبال ایران که اینهمه روی حق میزبانی بین المللی خود (به خصوص مقابل تحرکات سیاسی سعودی ها) تاکید می کند، به مهمترین بخش این میزبانی یعنی حضور پرشور هواداران جهت ساختن جهنم معروف آزادی برای حریفان، بی اعتناست.

ورزشگاه آزادی در اختیار دولت و شرکت نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش است و فاصله زمانی کم باقیمانده تا مسابقات خردادماه هشداری برای وزیر ورزش و معاونینش است که فوری دست بکار شوند و  دنبال ساختن توجیه برای افکارعمومی در دقیقه 90 نباشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
انشاالله درک کنند و دست به کار شوند.
مشکل اینجاست که اگه صندلی بذارن ورزشگاه 100 هرار نفری تبدیل میشه به ورزشگاه 75000نفری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی