بازدید 16667
۹

گاف وحشتناک گزارشگر بازی زنده ایران و عمان!

بر خلاف تصور پیمان یوسفی، بلاژ 81 ساله هنوز به زندگی ادامه می‌دهد و از بین سرمربیان خارجی نیمکت تیم‌ ملی در دهه‌های گذشته، ایویچ دار فانی را ترک کرده است. یوسفی البته با 10 دقیقه تاخیر متوجه این اشتباه شد
کد خبر: ۵۷۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 30 March 2016
گزارشگر دیدار ایران و عمان دچار اشتباهی عجیب شد که البته اشتباهاتی در چنین سطح و در برنامه زنده کمی عجیب است.
به گزارش تابناک ورزشی، در غیاب سرهنگ علیفر و جواد خیابانی در باکس گزارش ورزشگاه آزادی تهران، پیمان یوسفی برای آنکه ثابت کند دستکمی از این دو چهره سرشناس گزارش فوتبال در ایران ندارد، جمله عجیبی بر زبان آورد.
پیمان یوسفی در راه مرور بخشی از بازی‌های قدیمی تیم ملی برابر عمان، از سرمربی اسبق تیم ملی با عنوان «زنده یاد بلاژویچ» نام برد و این مربی کروات را به تشخیص خودش به دنیای دیگری فرستاد!
بر خلاف تصور پیمان یوسفی، بلاژ 81 ساله هنوز به زندگی ادامه می‌دهد و از بین سرمربیان خارجی نیمکت تیم‌ ملی در دهه‌های گذشته، ایویچ دار فانی را ترک کرده است. یوسفی البته با 10 دقیقه تاخیر متوجه این اشتباه شد اما عبارتی که برای اصلاح این گاف به کار برد، به مراتب از خود این اشتباه عجیب‌تر به نظر می‌رسید:«خب ظاهرا عمر بلاژ طولانی‌تر شده است!». 14 سال بعد از ترک نیمکت تیم ملی، بلاژ به زندگی اش ادامه می دهد!
به نظر می رسد سریال اشتباهات وحشتناک گزارشگران در تلویزیون ادامه دارد و با وجودی که همه ساله برنامه آقای گزارشگر پخش می شود اما باز هم نه تنها تغییری در سبک کاری گزارشگران قدیم ایجاد نمی شود بلکه حتی بازی های مهم تر هم مثل بازی تیمم لی برای گزارش به آنها سپرده می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹
آنقدر وحشتناک هم نبود نرسیدیم!
عجب اشتباهی عجب مشکلی با این اشتباهات امکان ندارد فوتبال که سهله کشتی هم به جایی برسه امیدوارم مجلس جدید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد و اساسا یکی ار محور های اصلی برنامه پنجساله ششم بایستی به موضوع اشتباهات گزارشگران اختصاص داده شود.
الان اين يعني چي از وحشت همه ترسيدن .
مثلا با اين گزارشگر لج بودي زيرآبش رو زدي ؟
سلام
بهر حال بايد به حد و توان خودمان هم توجه شود ايا افراد جايگزين ترتيبت كرده ايم
چون در هنگام گزارشگری در مورد هر موضوعی حرف میزنن. مثل ( دعوای خانوادگی فلان بازیکن ، تاریخ عقد یا عروسی یا وضعیت مالی فلان بازیکن )ی وقته میبینی از این گافا میدن دیگه
طوری گفتین وحشتناک فکر کردیم طاق بستان ترک برداشته...
از کی تا حالا علیفر بهتر از بقیه گزارشگرا شده.ایشون البته سرشناس هستند اما از جهت ادعا و غرور. بنده شخصا موقع گزارش آقای علیفر صدای تلویزیون رو کلا قطع میکنم چون برام آزاردهندست.
گاف وحشتناک يعنى چى؟
خدا را شكر كه طرف زنده است. حالا شما داريد سعى ميكنيد آقای گزارشگر را بخاطر اين موضوع تنبيه كنيد؟ رلكس كن و آسون بگير تابناك جان. آقاى پیمان یوسفی گزارشگر خيلى قادرى هستند و از بقيه كمتر نيستند.
ببخشید مگه شما توزندگی اشتباه نمی کنید؟بزرگ کردن اشتباه یه گزارشگرصداوسیمادراین حدفقط می تونه جنبه سیاسی داشته باشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل