بازدید 22055

تعطیلی کنگره آمریکا و کاخ سفید در پی واقعه تیراندازی + تکمیلی

در شرایطی که این روزها کشورهای غربی از بیم تکرار حملات تروریستی مشابه آنچه در بروکسل رخ داد، در حالت آماده باش هستند، خبرها از واشنگتن، حکایت از وقوع حادثه ای دارد که می تواند سطح هشدار را در آمریکا نیز بالا ببرد. تیراندازی در نزدیکی کنگره آمریکا، به تعطیلی کنگره و کاخ سفید منجر شده است.
کد خبر: ۵۷۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 28 March 2016
تعطیلی کنگره آمریکا و کاخ سفید در پی واقعه تیراندازیدر شرایطی که این روزها کشورهای غربی از بیم تکرار حملات تروریستی مشابه آنچه در بروکسل رخ داد در حالت آماده باش هستند، خبرها از واشنگتن، حکایت از وقوع حادثه ای دارد که می تواند سطح هشدار را در آمریکا نیز بالا ببرد. تیراندازی در نزدیکی کنگره آمریکا، به تعطیلی کنگره و کاخ سفید منجر شده است.

به گزارش «تابناک»، رسانه‌های آمریکایی از تیراندازی در مرکز بازدیدکنندگان ساختمان کنگره آمریکا در شهر واشنگتن دی‌.سی‌ خبر داده‌اند. خبرها حاکی از آن است که در این واقعه، ساختمان کنگره و کاخ سفید تعطیل شده اند. 

تعطیلی کنگره آمریکا و کاخ سفید در پی واقعه تیراندازی

افزون بر این، بر اساس گزارش رسانه ها، یک نیروی پلیس در جریان تیراندازی مذکور زخمی و فرد ضارب نیز دستگیر شده است. هنوز هیچ گونه اخباری مبنی بر تروریستی بودن واقعه مخابره نشده است.

تکمیلی

یک مأمور امنیتی کنگره که نخواسته نامش فاش شود، به «رویترز» گفته فرد شلیک کننده، به بیمارستان منتقل شده است. این مأمور، فرد ضارب را شناسایی نکرده و اطلاعات بیشتری نیز در این زمینه نداده است. با این حال، به گفته وی، مظنون دیگری در این ماجرا نیست.

تعطیلی کنگره آمریکا و کاخ سفید در پی واقعه تیراندازی + تکمیلی

این واقعه در شرایطی رخ داد که به دلیل تعطیلات عید پاک، بخش های اصلی و اداری کاخ سفید و کنگره تعطیل بوده و تعداد کمی از نمایندگان در واشنگتن حضور دارند. با این حال، این واقعه درست چند ساعت پس از یک مانور مبارزه با تهاحم مسلحانه رخ داده و همین امر، موضوع را پیچیده ساخته است. 

سرویس مخفی، موقتاً گردشگران را از محوطه اطراف کاخ سفید دور کرد، اما گفته می شود که اوضاع اندکی بعد به حالت عادی بازگشته است. با این حال، مقامات امنیتی در حال بررسی موضوع هستند. 


تعداد بازدید : 21
دانلود
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان