بازدید 6076
نشست خبری

نظر سرمربی هند درباره دیدار با شاگردان کی روش و تماشاگران ایرانی

قبلا در آزادی با حضور 67 هزار تماشاگر بازی کردم حضور 30 هزار نفر که خیلی کمتر از آن است.
کد خبر: ۵۷۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 23 March 2016

سرمربی تیم ملی هند اعتقاد دارد ایران بهترین تیم آسیا است.

به گزارش تابناک ورزشی،استیون کنستانتین در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، گفت: بازی بسیار سختی مقابل بهترین تیم آسیا داریم. احترام زیادی برای حریفمان قائلیم می‌دانیم بازی سختی داریم. آمده‌ایم بجنگیم تا چیزی از این بازی به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه ایران قصد دارد فردا با نتیجه پر گلی این تیم را شکست دهد و آیا آنها تدبیری برای جلوگیری از این مسئله در نظر دارند،‌ عنوان کرد:‌ سعی می‌کنیم مقابل ایران بازی را در دست بگیریم. بازی بسیار سختی داریم و بازیکنان جوانی در تیم‌مان حضور دارند. 2-3 مهره کلیدی خود را در اختیار نداریم. سایر بازیکنان شانس خوبی به دست آوردند تا خودشان را نشان دهند. چیزی برای از دست دادن نداریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه قابل قبولی بگیریم.

سرمربی هند در مورد اینکه تیمش نسبت به بازی رفت چه تغییری کرده است و آیا نگران حضور 30 -40 هزار هوادار نیستند، اظهار داشت: قبلا در آزادی با حضور 67 هزار تماشاگر بازی کردم حضور 30 هزار نفر که خیلی کمتر از آن است. باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم ما در خارج از خانه بازی کمی انجام دادیم و تحت فشار هستیم. به همین خاطر باید هرچه در توان داریم بگذاریم تا به نتیجه خوبی برسیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار