بازدید 307625

چرا استاد شجریان با سر تراشیده پیام نوروزی داد؟ + ویدیو

اکنون از پزشکان معالج استاد محمدرضا شجریان نقل شده که این چهره برجسته موسیقی ایران زمین به سرطان پیشرفته کلیه مبتلا است و متأسفانه، سرطان متاستاتيك كليه به مغز استاد سرایت كرده است؛ موضوعی که تاکنون از انظار عمومی به دور مانده بود و کسی از آن مطلع نبود.
کد خبر: ۵۷۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۵ 21 March 2016
چرا استاد شجریان با سر تراشیده پیام نوروزی داد؟
استاد محمدرضا شجریان موسیقیدان، نوازنده، سازساز و خطاط برجسته ایران همچون سال‌های گذشته به مناسب تحویل سال یک پیام نوروزی داد، ولی پیام شجریان برای تحویل سال ۱۳۹۵ با نمایش ظاهر تازه این استاد برجسته موسیقی کشورمان همراه بود؛ ظاهری که نشانه یک بیماری مهلک بود و بلافاصله واکنش طیف وسیعی از هنرمندان را در پی داشت.

به گزارش «تابناک»، نخستین بار پس از بستری شدن محمدرضا شجریان در سال ۱۳۸۶ و عمل جراحی ریه این استاد برجسته موسیقی ایران، بیماری سرطان ریه‌اش مطرح شد؛ اما‌‌ همان هنگام برخی رسانه‌ها این خبر را رد کردند. این خبر پس از بستری شدن استاد شجریان در شهریورماه ۱۳۹۴ دوباره مطرح شد، ولی یکی از این رسانه‌ها به نقل از یکی از اعضای تیم پزشکی‌اش در بیمارستان کسری، سرطان استاد را رد کرد.

البته استاد شجریان در این سال‌ها شجریان بار‌ها بستری شده که تصور می‌شد بخشی از این بستری شدن‌ها به واسطه کسالت دوران کهنسالی این استاد برجسته موسیقی کشورمان است اما ظاهراً موضوع جدی‌تر از این حرف‌ها بود و جدی بودن موضوع برای عموم مردم از زمان لغو مجدد کنسرت نوروزی استاد شجریان در ارمنستان به دلیل بیماری عیان شد؛ بیماری که منجر به دو هفته اقامت استاد شجریان برای شیمی درمانی شده است.

چرا استاد شجریان با سر تراشیده پیام نوروزی داد؟

اکنون از پزشکان معالج استاد محمدرضا شجریان نقل شده که این چهره برجسته موسیقی ایران زمین به سرطان پیشرفته کلیه مبتلاست و متأسفانه، سرطان متاستاتیک کلیه به مغز استاد سرایت کرده است؛ موضوعی که تاکنون از انظار عمومی به دور مانده بود و کسی از آن مطلع نبود.

محمدرضا شجریان در بخشی از پیام نوروزی‌اش نیز تلویحاً به این بیماری اشاره کرد: «من سال هاست با یک مهمان پانزده ساله‌ای آشنا هستم و دیگر با همدیگر دوست شده‌ایم و الان هم من به خاطر او اینجا ایستاده‌ام و طبق دستور پزشکم موهای سرم را هم کوتاه کرده‌ام. چند وقت دیگر اینجا هستم چون در اینجا آرامش دارم و بعد از آن به سراغ شما خواهم آمد و کارهای‌ هنری‌ام را دنبال خواهم کرد. لازم می‌دانم در این لحظه از دو دوست دیرینه‌ام محمدرضا لطفی و پرویز مشکاتیان که بسیار دوستشان دارم و دلم برایشان تنگ شده است یاد کنم و بگویم که دلم برایشان تنگ شده است...».

پس از انتشار این خبر علیرضا قربانی در پیام نوروزی‌اش، از مردم خواست تا برای سلامتی استاد شجریان دعا کنند و همزمان علیرضا افتخاری در یادداشتی خطاب به استادش، برای بازگشت سلامتی کامل شجریان دعا کرد.

در یادداشت افتخاری خطاب به شجریان آمده است: «استاد بزرگوارم، سلام؛ از صمیم قلب شفا و سلامتی حضرتعالی را از خداوند متعال خواستارم. تلاش، رنج و مشقت حضرتعالی در ارتقای فرهنگ این کشور از دیده ملت ایران علی‌الخصوص این بنده کمترین پوشیده نیست. همگی دست به دعا می‌بریم و از خداوند متعال بهبودی و سلامتی جنابعالی را خواهانیم».

تعداد بازدید : 1500
دانلود پیام نوروزی استاد شجریان
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۵۴۰
انتشار یافته: ۳۳
افتخار ایران زمین....
ای خدای مهربان, این استاد عزیز ما را شفا عنایت فرما,میلیونها عاشق این هنرمند سخت نگرانند ,ای خدای بزرگ با شفای عاجل دل ملیونها نفر چون این بنده حقیر را شاد کن.
درود بر استاد بی بدیل آواز ایران ،شاه شمشاد قدان ،خسرو شیرین دهنان. برای سلامتی شجریان عزیز و بزرگ دست به دعا می شویم و سلامتی اش را از درگاه خدای بزرگ طلب می نماییم.
ضمن دعا برای بهبودی و شفای عاجل و کامل برای استاد گرانقدر و ارجمند شجریان عزیز....

توصیه می شود همه مردم هر شش ماه یک سونوگرافی کامل شکم و لگن و آنالیز ادرار و مدفوع انجام دهند....

ویژگی این حرکت آگاهی از وضعیت بدن قبل از پیشرفت بیماریها و سرطان ها و عدم عوارض جانبی ااین نوع آزمایش هاست...
بالاخره شما هم فهمیدین که استاد کیه
خدایا! خداوندا!
درخواست این بنده ناچیزت را اجابت کن و این بیماری رو از جان و تن این گوهر تابناک هنر این سرزمین بزدای. آمین یا رب العالمین
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد

آرزوی سلامتی برای استاد آواز ایران
خدا بیامرزدش
سروش مردم همیشه در دل ما جای دارد .. 3>
به امید سلامتیشون همگی دست به دعاییم ..
استاد امیدوارم هرچه زودتر خوب بشین شما نابغه موسیقی ما هستین و امیدوارم هرچه زودتر چه چهای شما رو بشنوم شما هنرمند مردمی هستید که همیشه در قلبمان جای دارید سایه عالی مستدام
خداوند انشاا... ايشان را شفاي كامل عنايت فرمايند
كيهان عزيز دليل لغو كنسرت ايشان را عدم استقبال از برنامه ايشان عنوان كرده بود.!!!!!!!!!!!!!!!
یا من اسمه دوا
خدایا خودت به استاد شجریان کمک کن
استاد همیشه سالم وپاینده باشی
بنظر من بهتر است همه مردم بمنظور تشخیص بموقع و جلوگیری از پیشرفت سرطان هر سه سال یک ام آر آی مغز انجام دهند بخصوص که نسبت به سی تی اسکن خیلی کم عوارض است....
واااای خدا باورم نمیشه....خدایاا استاد یکی یه دونه ی آواز ایران رو شفا بده، قلبم درد گرفت از ناراحتی
امیدوارم هرچه زودتر سلامتی شون رو بدست بیارن
امیدوارم استاد شجریان عزیز هر چه سریعتر از این بیماری رهایی یابند
بابا فاجعه در راه هست تمام مردم ایران دارن سرطان میگیرن
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
استاد عزیز با این که شنیدن صدایت و دیدن رویت برایم به صورت یک ارزو بوده و هست ولی دلمان به اینخوش بود که هستی. حرفی از رفتن نزن خسرو ...
شجریان مردی بزرگ و تکرار نشدنی
سلام
از خداوند آرزوی سلامتی برای خسو آواز ایران این سرمایه ملی هنری را داریم
اميدوارم بزودي خداوند ايشان را شفا عنايت فرمايند
در حق این بزرگوار نیز بسیار ظلم شد.
پيامبر خدا صلى الله عليه و آله می فرمایند هر گاه خداوند بر امّتى خشم گيرد و عذاب آسمانى بر آنها فرو نفرستد، در عوض قيمت هايشان گران مى شود، عمرهايشان كوتاه مى گردد، تجّارشان سودى نمى بَرَند، ميوه ها و محصولات شان بى رشد و بركت مى شود، جويبارهایشان كم آب مى شود، باران از آنان قطع مى شود و بدهايشان بر آنان مسلّط مى شوند.
آرزوی شفای عاجل برای استاد
خدایا بحق اولیا و مقربان درگاهت تمام مریض ها را شفا عنایت فرما و علی الخصوص این استاد بی بدیل آواز ایران و بحق ربناهای ماه رمضانش هر چه زودتر ایشان را شفای عاجل عنایت فرما و این چراغ هنر را خاموش نفرما
به افتخاي چه ربطي داره؟ هر كسي در اين حد نيست كه بخواد به استاد بزرگ و مردمي موسيقي ايران نامه بزنه
ای دادار بزرگ به حرمت بزرگی خود به فردوسی موسیقی ایران تندرستی و سلامتی عنایت فرما
پروردگار سلامتی را به استاد برجسته و فرهیخته ما برگردان امین یا رب العامین
انشالا استاد هرچه سریعتر شفا پیدا کنن..
خداوندا همه بیماران بویژه استاد گرانقدر را شفا عنایت فرما تا دوست داران دلشاد شوند..
و حاسدان نیز بیش از این شرمنده نگردند.
سلام استاد شجریان عزیز امیدوارم که خداوند متعال شفای عاجل را به جناب عالی عنایت بفرماید ودوباره ملت ایران از وجود شما بهره مند باشند امیدوارم سالی سرشار از شادی و شادکامی داشته باشید.
انشاالله خدا همه مریضهارو شفا بده
استاد شجریان هم شفا بده
قوی و سالم بمون استاد...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار