بازدید 5671
۱
سوژه

دلایل سفید شدن موهای کی روش در ایران و تصمیم مرد پرتغالی بعد از عید نوروز

کارلوس کی روش در گفت و گویی نوروزی می گوید:هم است که آرزوی بهترین ها را برای تمام مردم ایران داشته باشم. باید نگاه کنیم و ببینیم که بعد از عید نوروز مسیر تیم ملی درست است یا خیر و بعدا تصمیم بگیریم.
کد خبر: ۵۷۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 19 March 2016
به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی روش در آستانه عید نوروز ابتدا به زبان فارسی عید را به ایرانیان تبریک  گفت. او می گوید: امیدوار هستم بزرگترین نعمت خداوند که سلامتی است، در سال جدید نصیب مردم ایران شود.

وی درباره مدت حضورش در ایران عنوان کرد: دقیقا 5 سال است که در ایران هستم. مطلب اصلی که باعث ادامه این مسیر بود، عشق و علاقه من به مردم ایران بود که دلیل اصلی حضور من در ایران هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چقدر با فرهنگ ایران آشنا شده، تصریح کرد: قطعا آشنایی با فرهنگ کشورهایی همچون آمریکا، ژاپن و انگلیس سخت تر از آشنا شدن با فرهنگ ایرانیان بود. سفره هفت سین جاری بودن زندگی را به همه نشان می دهد. برایم جالب بود که ایرانی ها دور تمام سمبل های زندگی می نشینند و سال نو را جشن می گیرند.

کی روش در ادامه در پاسخ به این سوال که به کسی عیدی می دهد، خاطرنشان کرد: افتخار داشتم که 5 سال در ایران باشم و عید نوروز را از نزدیک با مردم جشن بگیرم.

وی درباره موهای سفید خود افزود: فکر می کنم امروز برف می آمد و برف روی سرم نشسته است!(باخنده) البته خیلی از موهایی که ریخته یا سفید شده به خاطر سردردهایی بوده که بر سر مسائل مختلف در ایران گرفتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه کجای ایران زیباتر است، گفت: من ایران را گشتم و خیلی مکان های زیبایی داشت. از شیراز بگیر که تخت جمشید را دارد تا شهرهای تاریخی اصفهان و یزد و البته شهر زیرزمینی کاشان که بسیار زیباست. نمی توانم بگویم کدام زیباتر است.

کی روش در پاسخ به این سوال که همچنان طرفدار منچستر است، اذعان داشت: بله، خیلی زیاد طرفدار منچستر هستم و البته خیلی هم ناراحتم.

وی درباره گلی که مسی در بازی ایران و آرژانتین وارد دروازه ایران کرد، گفت: به شخصه مسی را دوست دارم اما می دانم که ایرانی ها عاطفی هستند. با این حال می توانم بگویم که ما مسی را به خاطر گلی که به ایران زد، می بخشیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان درباره اینکه سال 95 نیز در ایران خواهد ماند، افزود: با توجه به اینکه در نزدیکی نوروز هستیم، خیلی منصفانه نیست که به این سوال جواب بدهم. البته نمی خواهم از زیر این سوال در بروم. همه اطلاع کافی از شرایط من و تیم ملی را دارند. در این لحظه بسیار مهم است که آرزوی بهترین ها را برای تمام مردم ایران داشته باشم. باید نگاه کنیم و ببینیم که مسیر درست است یا خیر و بعدا تصمیم بگیریم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آقای کی روش متخصص فوتبال و فوق تخصص جامعه شناسی است ، انسانی موفق و خودساخته که میتواند برای دیگران مخصوصا مربیان ورزش ، الگوی مناسبی باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل