بازدید 162776

مجری مشهور تلویزیون ممنوع التصویر شد؟! +ویدیو

حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطاف‌پذیر تلویزیون محسوب می‌شود، پیش از این قرار بود، مجری برنامه «سه ستاره» نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد؛ اما در نهایت اجرای این برنامه نیز توسط خود علیخانی انجام گرفت.
کد خبر: ۵۷۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۶ 15 March 2016
مجری مشهور تلویزیون ممنوع التصویر شد؟!
محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون به صورت غیرمنتظره از حضور بر روی آنتن زنده تلویزیون محروم شد؛ محرومیتی که یک باره رخ داد و گمانه ممنوع التصویری این مجری را پررنگ ساخته اما آیا با استمرار غیبت این مجری در روزهای آتی در تلویزیون، ممنوع التصویری این چهره رسماً تایید خواهد شد؟

به گزارش «تابناک»؛ محمدرضا حسینیان مجری مشهور تلویزیون که اجرای برنامه نوروزی «سفر به خیر» را تا 21 اسفندماه بر عهده داشت، از روز 23 اسفند اجرا نداشت و در اتفاقی که پیش از این نیز برای برخی مجریان مشهور به وقوع پیوسته، به یک باره از آنتن تلویزیون حذف شد.

حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطاف‌پذیر تلویزیون محسوب می‌شود، پیش از این قرار بود مجری برنامه «سه ستاره» نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد اما در نهایت اجرای این برنامه نیز توسط خود علیخانی انجام گرفت.

مجری مشهور تلویزیون ممنوع التصویر شد؟!

شرایط این مجری تلویزیون که در خارج از سازمان صداوسیما، مالکیت مجله زندگی ایده‌آل و بخشی از مالکیت تی وی پلاس را بر عهده دارد، بی‌ارتباط با فعالیت‌های جنبی حسینیان نیست و ظاهراً هزینه‌های مالکیت سایت‌های عرضه ی ویدیو رو به افزایش است.

حسینیان خواهرزاده سعید توکل است که نزدیک به دو دهه در تولید برنامه «صبح جمعه با شما» نقش اساسی داشت. او مجری‌گری را از مرکز صداوسیمای گیلان شروع کرد. سپس در برنامه «صبح بخیر ایران» چند اجرا داشت و در نهایت به شبکه سوم سیما رفت و از سال 1377 تاکنون در این مجموعه حضور داشته است؛ حضوری که البته گاهی پرنوسان بوده است.

باید دید مشکل پیش آمده برای حسینیان در روزهای آتی با تعطیلی رسانه آنلاینش یا وقوع اتفاق دیگری حل خواهد شد و حسینیان پس از یک «کسالت» یا اتفاقی شبیه به آن به آنتن زنده تلویزیون بازمی‌گردد یا غیبت او استمرار خواهد یافت و ممنوع التصویری‌اش رسماً تأیید می‌شود؟

ویدیویی از خداحافظی حسینیان در برنامه «سفر بخیر» را در «تابناک» ببینید:

تعداد بازدید : 720
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۰۱
انتشار یافته: ۱۷
با سلام. از این خبر متاسف شدم. سید محمدحسین حسینیان را از دوره دانشجویی در دانشگاه گیلان می شناسم. انسان سلیم النفس، مودب و با دانشی است. از معدود افرادی است که در باطن بیشتر از ظاهر مهذب و متقی است.
مثبت تر از آقای حسینیان در تلوزیون مجری داریم؟
خیلی مهم؟
آقای حسینیان چهره مقبول تری نسبت به آقای علیخانی دارند و مردم ایشان را به عنوان یک مجری مردمی میشناسند. جایگزینی ایشان با آقای علیخانی به هیچ وجه منتسب نیست چوم مردم به مجریگری متملقانه و دور از احساس باطنی آقای علیخانی ، رغبت چندانی ندارند.
همه اش اما واگر؟!
ممنوع االتصویری امروز در تلویزیون ایران به یک طنز تبدیل شده است!!!!!!!!!!
بهتر
بر خلاف چهره خندانش با وجود اینکه منو شناخت من یک بار توی گیشا دیدمش کلی کلاس می ذاشت...

متاسفانه چهره شدن تبعات بدی داره....

انحصار مجله ها مانند خانواده سبز و پیک بذتر و زندکی ایده آل با کیفیت بسیار بالای کاغذ و چاپ و رنگ از توان از ما بهتران بر میاید که به جایی و کسی وصل هستند....
پاسخ ها
محمد نوری زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
حالا ایشون با توانمندیشون تونستند به این جایگاه برسند. شما هم تلاش کن کورش خان درخشان عزیز. من برخلاف شما تنها آشنایی ام از تلویزیون است و برای یک مجری باید فقط توان اجراش رو قضاوت کرد نه با این رفتارهای خاله زنکی بیای یکی از قوی ترین مجریان رو خراب کنیم. جان من تا حالا یه توپوق کوچیک یا رفتار بی نزاکت تو اجراش دیدی؟
همش حذف، همش عتاب، همش راندن و رنجاندن. به خدا قسم، این سیاست ها مطابق روح موازین اسلام عزیز نیست.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
ندانسته راجب موضوعی قضاوت کردن مطابق روح موازین اسلام هست؟
امیدواریم خبر درست نباشد آقای حسینیان یکی از مجریان توانمند و با اخلاق تلویزیون هستند، دور از تظاهر و خودنمایی و همواره محترمانه با مخاطبان یا میهمانان برخورد می کنند.
خدا رو شکر
ریاکارتر از این آدم کسی نمی تونه دیده باشه!
چقدر ساده اند مردم ما که فکر می کنن آدما اونطوری که در قاب تلوزیون هستن بیرون هم همونطورین
کی می تونه... و با مجریگری یک بنز 400 میلیونی داشته باشه؟
خدایا شکرت...
خداییش چجوری باید واژه ی ممنوع التصویری رو واسه یه خارجی توضیح داد؟ من یه دوست خارجی دارم هر چی واسش توضیح میدم متوجه نمیشه!
اگر علیخانی مجری 3 ستاره نبود من که این برنامه رو نگاه نمی کردم.
نه خبر جالبیه نه خبر مهمیه و نه غیر عادیه . بنظرم ارزش خبری نداره اصلا .
كلا بي خيال همه شون از دم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل