بازدید 5367

پروژه ناکام یک استقلالی برای تبلیغ اپراتور تلفن همراه در 90

عادل فردوسی پور پروژه بازیکنان استقلال را مبنی بر تبلیغ اپراتور یک شرکت تلفن همراه در برنامه 90 ناکام گذاشت.
کد خبر: ۵۷۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲ 08 March 2016
مجری برنامه 90 اجازه تبلیغ  یک شرکت اپراتور تلفن همراه را به بازیکن استقلال نداد.
به گزارش تابناک ورزشی، همین چند وقت پیش بود که مهدی رحمتی با حضور در برنامه 90 در اواخر این برنامه اقدام به تبلیغ برای یک شرکت اپراتور تلفن همراه کرد که عادل فردوسی پور واکنشی نسبت به این موضوع نداشت.
اما امشب مجددا این پروژه در حال اجرا بود که مجری 90 با تیزهوشی جلوی این کار را گرفت. در حالی که صحبت های روزبه چشمی در این برنامه رو به پایان بود وی قصد داشت از یک اپراتور تبلیغ کند اما فردوسی پور بلافاصله حرف هافبک استقلال را قطع کرد و خطاب به چشمی گفت: لطفا برای دیگران در این برنامه تبلیغ نکن! هر چه چشمی قصد داشت اعلام کند که با بسته شدن اینستاگرام راه ارتباطی بین آنها و هواداران نیست  اما فردوسی پور اعلام کرد اینجا جای تبلیغ نیست که این مساله به نوعی باعث ناکام شدن هافبک استقلال شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که یک شرکت تلفن همراه حامی مالی باشگاه استقلال شده و یکی از شروط این شرکت در عقد قرارداد با استقلال استفاده از پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی بود و این باشگاه متعهد شد که در تمامی بازی ها و حضور بازیکنان در رسانه ها تبلیغات این شرکت را بر عهده بگیرد که به همین دلیل استقلالی ها در برنامه 90 مرتب نا یک سامانه را به زبان می آوردند تا به نوعی مطالباتشان به تعویق نیفتد.
پیش از این شایعه شده بود که یکی از اعضای  یک سامانه هواداری با استفاده از هرینه های پیامک های مردم برای پوشش مراسم انتخاب ریاست فیفا به زوریخ سفر کرده بود و اخبار را از آنجا برای مخاطبانش ارسال می‌کرد ولی در عمل خروجی چندان مناسبی از این اتفاق دیده نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار