بازدید 3131
۱

پای ویمبلی لندن هم برای تمرینات تیم ملی وسط آمد!

دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید شان تیم ملی تمرین در زمین ویمبلی لندن است اما بضاعت ایران در همین حد است.
کد خبر: ۵۷۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 07 March 2016

علیرضا اسدی در مورد امکانات تیم ملی گفت: تمام امکانات برای تیم ملی آماده نشده و باید تلاش کنیم تا آن را فراهم کنیم. البته در این زمینه فقط من نباید به فکر باشم و باید همه دست به دست هم دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، وی در مورد اینکه آیا مشکلاتش با کی‌روش برطرف شده است یا خیر؟ گفت: من دشمنی با کسی نداشتم چون تیم ملی جایگاه دشمنی نیست. شاید اختلاف نظر باشد اما علیه هم نبوده‌ایم و فقط اختلاف نظر بوده است.

اسدی با گلایه از نحوه پخش صحبت‌هایش در صدا و سیما گفت: شما صحبت‌های من را کامل پخش نمی‌کنید البته اشکالی هم ندارد و من هم به این موضوع اصراری ندارم اما می‌خواهم مخاطبان در جریان همه امور باشند و همینطوری نظر ندهند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه زمین شماره یک کمپ تیم‌ملی چه زمانی زیر کشت می‌رود، گفت: زمین شماره یک جزو برنامه‌های ما هست اما وقتی زمین شماره دو زیر کشت برود 6 ماه طول می‌کشد و ما هم 18 تیم ملی داریم که اگر زمین شماره یک را هم نداشته باشیم باید روی چمن مصنوعی تمرین کنیم اما به صورت جدی دنبال زمین تمرین برای تیم ملی هستیم.

وی یادآور شد: زمین از کجا باید بیاوریم. ما همه زمین‌ها را استخراج کردیم و به دپارتمان تیم‌های ملی ارائه کردیم. البته برخی در شان تیم ملی نبود ولی یکی دو زمین مطرح است که در حال بررسی هستند.

اسدی در مورد اینکه برخی از این زمین‌ها دوباره خشم کی‌روش را برانگیخته است، گفت: اگر به من باشد شان تیم ملی را ویمبلی لندن می‌دانم اما باید بضاعت کشور را هم نگاه کنید و نباید اینطور باشد که به بضاعتمان توجه نکنیم.

وی یادآور شد: همه ما اعم از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، شهرداری، سپاه و هر ارگان دیگری تا جایی که بتوانیم باید برای تیم ملی دریغ نکنیم هرچند که ما به عنوان فدراسیون مسئول هستیم تا زمین تمرین را پیدا کنیم. همه باید خدمت کنند اما باید بضاعت را هم ببینیم چون بچه‌های ما به عنوان سرباز برای جنگ می‌روند و ما نباید آنها را تنها بگذاریم.

اسدی در مورد اینکه آیا تمرین تیم ملی در آرامش برگزار می‌شود گفت: باید برگزار شود و نمی‌شود نداریم چون اگر برگزار نشود آن موقع خروجی هم نخواهد داشت.

وی در مورد اینکه کی‌روش از وضعیت موجود راضی نیست گفت: باید به نسبت بضاعتمان اقدامات لازم را انجام دهیم. زمین شماره یک فعلا خراب است و چون 17 سال است که بازسازی نشده به 9 ماه زمان برای بازسازی نیاز دارد. اینها مشکلاتی است که باید به آنها رسیدگی شود.

اسدی در مورد اینکه کی‌روش مدعی شده امکانات تیم امید به تیم ملی بزرگسالان نرسیده و در این خصوص شهرداری هم باید کمک کند، گفت: نه تنها شهرداری بلکه همه باید به آماده‌سازی تیم ملی کشور برای هرچه بهتر آماده شدن این تیم کمک کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اگه زمین تمرینی ورزشگاه امام رضا مشهد آماده شده باشه فکر کنم بهترین جا برای تمرین این زمین هستش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر