بازدید 51117
در گفت‌وگو با «تابناک»:

پیروی از رهبری، تنها در آغوش گرفتن و بوسیدن دست ایشان نیست

سومین موضوع که حکایت از دنبال کردن یک خط سیر مشخص در ده روز گذشته توسط رئیس دولت نهم دارد، کنار گذاردن وزرایی است که از موضع و منویات رهبری درباره آقای مشایی حمایت کردند... متأسفانه من به عنوان نماینده مردم در مجلس هم نمی‌دانم که چه تعداد در بازداشتند و چه کسانی اقدام به بازداشت این افراد کرده‌اند و کجا نگهداری می‌شوند و شرایط کنونی آنها چگونه است.
کد خبر: ۵۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۰ 27 July 2009

رفتار آقای احمدی‌نژاد در ده روز گذشته قابل تأمل است، زیرا نوعی تقابل با رهبری در آن دیده می‌شود و این موضوع برای ما و برادرانی که در دایره اصولگرایی تعریف می‌شوند و همواره شاخص‌هایی برای همراهی‌ها و حمایت‌هایمان داشته‌ایم که اصلی‌ترین آنها پیروی از رهبری است قابل پذیرش نیست.

دکتر حمیدرضا کاتوزیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و از چهره‌های شاخص اصولگرا در مجلس در گفت‌وگوی تلفنی با «تابناک»، با بیان مطالب بالا و در پاسخ به این پرسش که تحلیل ایشان از اقدامات اخیر رئیس دولت نهم چیست، گفت: اقدامات اخیر آقای احمدی‌نژاد و تداوم احتمالی آن ـ که بعید هم نیست ـ باعث مشکل‌دار شدن ادامه فعالیت کابینه وی خواهد شد و برای رفع این مشکل سه راه وجود دارد؛ نخست این که بار دیگر و در مدت کوتاه باقی مانده کل کابینه دوباره از مجلس رأی اعتماد بگیرد، دوم آنکه همه وزرا را عزل کرده و برای وزارتخانه‌ها سرپرست تعیین کند و سومین را حل هم این است که از حکم حکومتی استفاده کند.

کاتوزیان ادامه داد: اما مسأله ما با آقای احمدی‌نژاد، اکنون دیگر بحث اعتبار و چند و چون ادامه فعالیت کابینه وی تا پایان این دولت نیست، ما بر این باوریم که التزام به ولایت فقیه و پیروی از رهبری، در آغوش گرفتن ایشان و بوسیدن دستشان نیست، بلکه التزام عملی مهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در موضوع انتصاب آقای مشایی به عنوان معاون اول و رخدادهای پس از آن، رفتارهای سؤال برانگیز و نگران کننده‌ای از سوی آقای احمدی‌نژاد دیده شد؛ نخست این که به رغم اطلاع پیشین موضع مقام معظم رهبری درباره آقای مشایی، وی را در چنین جایگاه مهمی قرار می‌دهد؛ جایگاهی که در صورت نبود رئیس‌جمهور عملا وظایف و اختیارات رئیس‌جمهور را بر عهده خواهد داشت.

دوم آن که پس از یادداشت و نامه رهبری به ایشان برای کنار گذاشتن مشایی، وی با گذشت یک هفته از دریافت این نامه تمکین نکرده و حکم ایشان را کان لم یکن نمی‌کنند، حتی پس از عمومی شدن نامه آقای احمدی‌نژاد مشایی را برکنار نکرده بلکه مشایی خود استعفا می‌دهد. در ادامه، آقای احمدی‌نژاد تمام‌قد پشت سر آقای مشایی ـ که موضع رهبری درباره ایشان و تأکید بر به مصلحت نبودن استفاده از ایشان در پست‌های حساس روشن بیان شده است ـ می‌ایستد و او را به عنوان مسئول دفتر رئیس‌جمهور که جایگاه خطیر و حساسی است منصوب می‌کند.

وی افزود: سومین موضوع که حکایت از دنبال کردن یک خط سیر مشخص در ده روز گذشته توسط رئیس دولت نهم دارد، کنار گذاردن وزرایی است که از موضع و منویات رهبری درباره آقای مشایی حمایت کرده و از رفتارهای احمدی‌نژاد از وی انتقاد کرده بودند.

مجموعه این اقدامات در ده روز گذشته چه هدفمند بوده باشد یا از سر بی‌توجهی و سهل انگاری، نوعی تقابل با منویات رهبری را نشان می‌دهد. اکنون از دید بنده و دوستان اصولگرا، مهم‌ترین موضوع آن است که نه در حرف و کلام بلکه در عمل آقای احمدی‌نژاد باید نسبت خودش را با رهبری مشخص کند.

دکتر کاتوزیان در ادامه گفت‌وگوی خود با «تابناک»، در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اقدامات مجلس درباره بازداشت‌های اخیر، حادثه کوی دانشگاه و شرایط بازداشت شدگان این‌گونه پاسخ داد: متأسفانه من به عنوان نماینده مردم در مجلس هم نمی‌دانم که چه تعداد در بازداشتند و چه کسانی اقدام به بازداشت این افراد کرده‌اند و کجا نگهداری می‌شوند و شرایط کنونی آنها چگونه است.

وی افزود: باید بگویم ما هم‌‌اکنون هیچ اطلاعاتی در این باره نداریم، متأسفانه کمیته حقیقت‌یابی که توسط آقای لاریجانی به ریاست آقای ابوترابی تشکیل شد و بنده هم عضو آن بودم با وجود اقدامات خوبی که در ابتدای تشکیلش انجام داد و گزارش‌هایی نیز در این باره منتشر کرد اکنون زمین‌گیر شده است.

کاتوزیان درباره علت این وضعیت گفت: از زمانی که به موازات این کمیته، کمیسیون امنیت ملی مجلس اقدام به راه‌اندازی هیأتی برای پیگیری وضعیت انتخابات و پس از آن نمود، در عمل این کمیته حذف شد، زیرا الان حدود سه هفته است که هیچ جلسه‌ای نداشته و همه اقداماتش تاکنون عقیم مانده است. ما در این مدت گزارش‌ها، فیلم‌ها و عکس‌هایی تهیه و به مراجع مربوط برای روشن شدن موضوع ارایه کرده‌ایم، اما با شکل‌گیری این تشکیلات جدید در کمیسیون امنیت ملی، کمیته حقیقت‌یاب اولیه‌ای که تشکیل شده بود اجازه تحرک بیشتر نیافته و زمین‌گیر شد.

ایشان در ادامه گفت: ما اکنون اطلاعات بسیاری نداریم، اما خبرهایی که در این باره می‌رسد زیاد خوشایند نیست. البته ما توانستیم کمک‌هایی به برخی از خانواده‌های بازداشت شدگان که به ما مراجعه کرده بودند، بکنیم، اما در مجموع اقدامات قابل ملاحظه‌ای نبوده است.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم در پایان و در پاسخ به این سؤال که چرا نمایندگان مجلس آنگونه که باید در این حوادث نقش آفرینی نکردند، گفت: بیشتر نمایندگان مجلس منتظر گزارش کمیته حقیقت یاب بوده‌اند، زیرا گزارش‌های اولیه این کمیته برای آنها رضایت‌بخش بوده، اما کمیته هم‌اکنون وضعیت نامعلومی دارد، برخی دوستان هم یا نمی‌خواهند هزینه بدهند و تلاش می‌کنند دیپلماتیک برخورد کنند یا عزمی برای این کار ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
مرحبا به صراحت و شجاعت آقاي كاتوزيان. خدا خيرش دهد.
حق اقاي احمدي نژاداست كه باانها كه نزديكتر است كار كند
وای بر مردم تهران که وکیلشان در مجلس ایگونه از اوضاع موکلینش اظهار بی اطلاعی میکند. اگر فرزند شما هم در میان بازداشت شدگان بود اینگونه عمل می کردید؟
باز هم منتظر گزارش کمیته حقیقت یاب و .... می ماندید.؟
این نماینده تا حالا کجا بوده. رئیس جمهور می خواهد پست ها کلیدی را به هر کس می خواهد بدهد رئیس جمهوری که نتواند معاونانش و رئیس دفترش را انتخاب کند پس چه کاره است ؟
اگه توو مملكت مجلس هم بگه من بي خبرم و كاري از دستم بر نميآد، پس كي بايد خبر داشته باشه و در جهت منافع ملت كار كنه؟!!
حتما باید شیشه صاحبخانه می شکست تا همه باور کنند که سنگ فقط شیشه همسایه را نمی شکند بلکه ذات سنگ شکننده است باید خدا را شکر کنیم که در همین ابتدای کار نخبگان بالاخره به حرف مردم رسیدند که سنگ می تواند شیشه صاحبخانه را نیز بشکند.
هر کس با نگاه کردن به عملکرد اقای احمدی نژاد در این چند روز متوجه می شود که ارتباط ایشون با رهبری کمی خدشه دار شده است
این آقایان با رای مردم مجلسی میشن ولی بعدش نماینده دولت میشن واز کسی که دفاع نمیکنن مردم هستش

وای بر این نماینده ها
بله کمیته ای که سه هفتست و بلکه بیشتر، جلسه ای تشکیل نداده.
احمدی نژاد به رای ما خیانت کرد.
آن كسي را كه در اين ملك سليمان كرديم / ملت امروز يقين كرد كه او اهرمن است. (درج كنيد)
واقعیت اینه که بعضی از آقایان نمایندگان موافق این وضعیت هستند. و به نظر آنها باید شدت عمل بیشتری به خرج داده می شد. آقایان فکر آینده را نمی کنند؟؟
آقای کاتوزیان شاید در لغت نامه شما حمایت از رهبر و تبعیت از ولایت فقیه در حمایت غیر مستقیم از رانت خواران و مفاسد اقتصادی با شد !!! و شاید هم در حمایت از آشوب کشور و در نهایت شاید حمایت از 16 سال غارت بیت المال این کشور که امروز توسط شما انجام می شود !!!!
خدا ازسر تقصیراتون نگذره....
درود بر شما که اصولگرایی واقعی را فدای زدوبند سیاسی نکردید .
خود ایشون باید اجازه ندن چاپلوسا و متملق ها دوروبرش تاب بخورن
خدا رو شکر ببین به کجا رسیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد از کشته شدن سهراب تازه یادشون اومده به رستم بگن نزن نکش....هر چند تابناک بزدلی و منعکس نمیکنی
به عمل کار برآید به سخن دانی نیست
خدا رحمت کند محسن روح الامینی رو که با شهادتش بالاخره مسوولین رو به واکنش واداشت
heif az in hame hemaiat
مردم كوچه وبازار مي دونند چه خبره بعد اين آقايون نماينده منتظر كميته حقيقت يابند ديت برداريد از اين كارها فرداي قيامت چه جوري ميخواهيد جواب بدهيد والله ما به جاي شما ميترسيم
الان روزی هزار بار آرزو میکنین که ایکاش اسمی از شهید روح الامینی نبرده بودید
ما فهمیدیم شعار رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن!
dorood bar mohsen keh ba shahadatash pardeh az haghighat bardasht
من چند تا عبارت از این متن را نمی فهمم!
اول اینکه کمیته حقیقت یاب زمین گیر شده!؟
کی زمین گیرش کرده؟ یعنی الان کمیسیو امنیت مجلس دارد کاری که شما پی گیری می کردید را پی گیری می کند یا اینکه آنها هم پشت گوش انداخته اند؟ مثل اینک حواستان نیست اعتبار نظام الان چقدر از بابت این مسائل ضربه خورده و روشن شدن تکلیف این اتفاقات منتسب به نیرو های انتظامی و محاکمه شدن متخلف چقدر می تواند در بازگشت اعتماد موثرباشد.
دوم: نمی خواهند هزینه بدهند و دیپلماتیک برخورد کنند و عزم این کار را ندارند یعنی چه؟ اینچنین ظلم آشکاری در حق مردم شده چه جای دیپلماتیک بازی است؟ با این وضعیت که شما حق مردم را پشت گوش می اندازید بعید نیست حقوق مجلسی که می گیرید حلال نباشد.
آقای کاتوزیان باید منصف باشد. وقتی فرمانده بسیج می گوید که مجلس در امور زندانیان دخالت نکند و در قد و قواره مجلس نیست چگونه می تواند بگوید نمی داند که چه کسی پشت این ماجراست؟
چوب لای چرخ گذاشتن یعنی این
فقط می خوام بگم آقای احمدی نژاد چرا این همه تشنج ایجاد میکنی چرا؟ چه عجله ای در انتخاب مشایی قبل از انتخاب کابینه و چه تاملی در اجرای رای رهبری ؟؟
یک مهندس مکانیک با هر گرایش سیاسی یک مهندس مکانیک است که بر پایه عقل و منطق حرف می زند واقعا دکتر کاتوزیان به حق یک نماینده از دل ملت است درود بر تو
بنده به عنوان کسی که به آقای احمدی نژاد رای داده از ایشان انتظار بیش از این داشتم...
تمومش كنيد اين بامبول بازي ها رو
تضعيف دولت منتخب مردم دنباله طرحهاي كودتاچيان شكست خورده است و از نظرها دور نمي ماند
رهبر معظم نظام همكاري و همياري و آرامش نظام را توصيه كردند .
اما اينگار كساني و جرياناتي گوش شنوا ندارند
اين پس و پيش ها تمامي رصد و در زمان مناسب جواب سنگين و خورد كننده اي به آنان داده خواهد شد
(شما که از رسانه ملي انتقاد کرديد ) اگه انصاف داريد به اين موضوع هم اشاره کنيد که در دو سه روز اخير صدا و سيما رويکرد جانبدارانه اش از احمدي نژاد را به شدت تقليل داده و علناً در بخش هاي خبري امروز از او انتقاد هم کرد البته با توجه به اينکه صدا و سيما به صورت غيرمستقيم زير نظر رهبري است اين مسئله احتمالاً به دلخوري رهبرمان از احمدي نژاد اشاره مي کند
البته اگر دم آقای کاتوزیان را ببینند مسایل حل می شود!
واي بر ما كه حتما بايد يكي از آقازاده ها كاريش بشه تا مسئولين به فكر بيافتند.... اين همه جوانهاي ما در اين جند وقت دسگير شدند و به فجيع ترين وضعي مردند اما دريغ از يك موضهگيري مقامات ارشد...
آن كسي را كه در اين ملك سليمان كرديم / ملت امروز يقين كرد كه او اهرمن است
من چند ساله ترک نماز کردم اما از امشب نماز میخوانم و از ته دل بانیان و آمران جنایتهای اخیر که مثل روز روشن هست رو نفرین میکنم . حرف که حق ندارم بزنم راه که حق ندارم برم . اما با خدا که میتونم درد دل بکنم . راستی آقایونی که میگن خدا اونا رو فرستاده که ما رو زورکی بهشت ببرن ، میتونن جلو درد دل ما رو با خدا بگیرن؟
فرمودند "زیرا الان حدود سه هفته است که هیچ جلسه ای نداشته و همه اقداماتش تا کنون عقیم مانده است"

یعنی شما اینجوری مطالبات مردم رو پیگیری می کنید. 3 هفته هیچ کاری نکردید تازه الان اعلام می کنید. مثلا اگز خبرنگار تابناک سال بعد با شما مصاحبه می کرد لابد می گفتید الان حدود 3 یال است...
وقتي نمايندگان براي ملت نميخواهند هزينه بدهند اينها براي لاي جرز خوبند
من میگم کشتن شهید روح الامینی در زندان هم مثل شهید آقا سلطان و.... کار آشوبگراست.مگر نه اینکه یه تعدادی از اونها دستگیر و زندانی شدن!پس اونجا هم هستن اگه باور ندارید از رادیو تلویزیون بپرسید
این بحثها انحرافی است مسئله چیز دیگری است
اين آقا به وزيراي خودش رحم نميكنه واي به حال اون مردم
تو از محنت دیگرانی بی غمی نشاید که نامت نهند ادمی اقا شما چگونه خودرا نماینده مردم میدانی
امروز سینه چاکان و کاسه لیسان دولت کریمه بر سر در دوراهی پیروی از ولایت و یا حمایت از جریان محبوبشان گیر افتاده اند و فردا که فصل داوری خواهد بود
من که می دانم شکا این نظر من را مصل همیشه تأیید نمی کنید ولی بدانید اگر احمدی تبعیت از رهبری ندارد خاتمی دارد! هاشمی دارد!!!
اتقافاً بین سیاستمداران کنونی احمدی به رهبری نزدیکتر است همانطور که مقام رهبری فرمده بودند یادمه سالها رهبری از دست یکی از وزرای خاتمی ناراضی بود حوزه علمیه و طلاب با او مخالف بودند ولی خاتمی هیچ کار نکرد تا اواخر کار آن وزیر استعفا داد اگر رهبری پیام میداد فریاد دشمنانه دیکتاتوری را بر علیه رهبری می کشیدند اما اینجا مشاعی فریاد اطاعت از ولایت داد
چي بايد گفت؟
در جواب آن آقایی که می گوید یک مهندس مکانیک بر پایه عقل و منطق حرف می زند باید گفت چه کسی وکدام قانون ومنطق گفته که اگر کسی مهندس مکانیک وغیره است حتما بر پایه عقل ومنطق حرف می زند
از 23 خرداد تا حالا نفهميده بودين كه چقدر كار غيرقانوني انجام شده ؟ چقدر بازداشت غير قانوني انجام شده ؟ و حالا يه دفعه متوجه شدين ؟ ماشاالله چه سرعت عملي .......
اگر کمي باهوش بوديد و آنموقع که ايشان همه رو خراب کرد نسبت دزدي و غيره به همه داد بايد متوجه ميشديد
ايشان کمر به از صحنه ببرون کردن همه افراد دارد والا جطور آدمي... ميتونه اين کارها را بکند ؟؟؟!!!!!
بنازم به عقل و درايت افراد با شعور و فهيم که نامه نانوشته را از قبل خوانده بودند
خود کرده را تدبیر نیست !
هر دم از اين باغ بري ميرسد!!!
مشکل آقایان این است که از سوابق بعضی ها خبر ندارند و الا می فهمند که در همین حد هم نبایستی از آنها انتظار داشت.
اگر هم دست دولتهای غربی در کار باشد چرا پیگیر نمیشوید تا بتوانیدثابت کنید چرا؟ خداوند به همه ما رحم کند. چرا اینقدر تعلل؟ برای چه؟
تا حالا کجا بودید؟ آیا تا به حال قران خواندید؟
از خدا نمیترسید؟ وای به حالتان.جواب خون ریخته شده را چگونه میدهید؟
اگر احمدي‏نژاد رئيس جمهور منتخب با 24 ميليون رأي است پس مردم به فكر ايشان اعتمادكرده‏اند در اين صورت هيچ كسي نمي‏تواند براي ايشان كابينه تعيين كند و الا رأي مردم معنا ندارد و اگر مردم در انتخاب ايشان اشتباه كرده‏اند يا انتخابي در كار نبوده و مردم سركار بوده‏اند كه در اين صورت همه در اين كار خلاف و اشتباه شريك هستند چه آنهايي كه تأييد كرده‏اند و يا رأي مردم را خراب كرده‏اند چه مردمي كه به اشتباه افتاده‏اند و بايد تاوان اشتباهات خود را بدهند و انتظار بيهوده نداشته باشند
فرزندان سبزمان را آزاد کنيد
من اصلا آقای کاتوزیان را قبول ندارم. او در موضعگیریهای قدیمی اش در مجلس اشتباهات زیادی داشته است. من اصولا آدمهایی که با تعبیر شخصی خود از سخنان رهبری اهداف خودشان را دنبال می کنند، قبول ندارم. شاید رهبری هم آقای مشایی را قبول داشته اما برای حفظ وحدت چنین دستوری داده. کما اینکه در نامه اش هرگز به اینکه آقای مشایی مساله خاصی داشته باشد اشاره نکرده و یا اینکه اگر آقای مشایی قبلا جمله ای گفته که سزاوار موضعگیری رهبر بوده چرا قبلا چنین موضعی گرفته نشده است. در مجموع می خواهم بگویم عده ای در وقایع بعد از انتخابات با برداشتهای شخصی از سخنان رهبری مردم را سرکوب کردند و عده ای هم مثل آقای دکتر کاتوزیان امروز با برداشتهای شخصی زمینه حذف احمدی نژاد و نیروهای اطرافش را فراهم می کنند. انصاف تنها چیزی است که در همه طرفها به ندرت پیدا می شود.
لطفا کامنت مرا طبق معمول نزنید.
دكتر احمدي نژاد محكم جلوي انهايي كه به تو زور ميگويند وسهم مي خواهند بايست .
مشاعی فریاد اطاعت از ولایت داد!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا اونجا که ما دیدیم ( فقط و فقط )بر اساس قانون اساسی استعفا داد
جناب آقای کاتوزیان
عرایض جنابعالی در مورد دستگیر شدگان، تعداد آنها، کجا نگهداری می شوند، نهاد مسئول و مسئولیت پذیری در قبال آنها، اشخاص مسئول به همراه اظهار نظر در مورد کمیته حقیت یاب مجلس که عضو آن میباشید جالب است!
آیا جنابعالی و همکاران محترمتان بعنوان وکلای ملت، نباید از این مسائل با خبر بوده باشید؟
اولاً اگر پاسخ مثبت است، پس چرا هنوز در بی خبری بوده؟
ثانیاً اگر پاسخ منفی است، پس آقایان به عنوان نمایندگان این ملت در مجلس چه میکنند؟
ثالثاً براساس قانون، قانون اساسی و غیره، تمامی این بحثی که کرده بودید، مگر این بخشی از مسئولیت و نظارت وکلای ملت نیست؟
مگر اینگونه مسائل هنوز قانونمند نمیباشد؟
من که چیزی نگفتم گفتم آقای کاتوزیان خیلی هم آدم منصفی نیست. از جمله شاهکارهای ایشان حمایت از حکم اعدام برای افرادی بود که در Network Marketing کار می کردند. گفتم انصاف موجود نایابی است. گفتم که خیلی فرقی بین لباس شخصی های تندرو که مردم را سرکوب کردند با کسانی که از سخن رهبر برای حذف آدمهایی مثل احمدی نژاد و مشایی استفاده می کنند بدون اینکه حقیقتا نظر رهبر را درباره مشایی بدانند وجود ندارد.
گرچه می‌دانم کامنت من روی صفحه نمی‌آید و با اینکه آزموده را آزمودن خطاست،‌اما دوست داشتم به آقای کاتوزیان بگویم، سزای ساده‌انگاری و ظاهربینی گیر افتادن در دستان کسی است،‌که علیرغم تمام هشدارها گولش را خوردید. و از ان‌همه تذکراتی که عقلای قوم دادند نشنیدیم و رای به تظاهر دادیم
کاش باقی نماینده ها هم کمی ا جسارت و شجاعت آقای کاتوزیان رو می داشتند.
وای بر ملت بزرگوار ایران با این نمایندگان با مدارک قلابی ؛( ماشاا... اکثرشون دارای دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه آزاد... هستند) دیگه چه انتظاری میشه داشت . بخورید و ببرید نوش جونتون مثل قبلی ها
عزیزان سبز پوشمان را آزاد کنید وبعد دم از لزوم امنیت و اهمیت حقوق شهروندی و بزنید. خون ها ی به ناحق ریخته دامنگیر می شوند . شک نکنیم
من كه واقعا موندم
عجب از وکیل الدوله هم بعد از مدتها کلامی هر چند بی تاثیر در آمد............
صرف نظر از اینگه چه انگیزه ای باعث شده مقام معظم رهبری نسبت به آقای مشایی دستوری صادر فرمایند تعلل رئیس جمهور در پاسخ به این دستور از هیچگونه توجیه قانونی ، شرعی وحتی اخلاقی برخوردار نبوده ومی باید با توجه به نقش سرنوشت ساز رئیس جمهور در اداره کشور با اینگونه قانونگریزی خطرناک فاطعانه برخورد نمود وجهت حفظ حرمت فانون اساسی وولایت فقیه از تکرار آن جلو گیری کرد .
سلام . همان در آغوش گرفتن و بوسيدن دست ولايت شماها را آزار داده كه به اين فلاكت باري افتاده ايد و منتظر يك ضعف و اشتباه كوچك از احمدي نژاد هستيد و تا ميتوانيد از ان بهره برداري ميكنيد .
حالا که کشور را خراب کردید میخواهید میخواهید دکتر مظلوم را قربانی کنید ودوباره چند صباهی حکومت کنید ؟ زهی خیال باطل مردم بیدار شدهاند
مطمئنم که آقای احمدی نژاد بیش از اینها عمل خواهند کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار