بازدید 8321

بلاتکلیفی نماد شهر تویسرکان

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۷۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳ 10 March 2016
متاسفانه سالهاست که از تغییر مسیر بلوار میرضی الدین آرتیمانی شاعر نامی ایران در شهرستان تویسرکان می گذرد. و هم اکنون با وجود بیش از 15 سال از این تغییر مسیر در بلوار میر رضی همچنان این بلوار تکمیل نگردیده است. و شاید اگر این تغییرات هیچگاه انجام نمی شد، هم اکنون گردشگران و بازدید کنندگان آرامگاه رضی الدین ارتیمانی با راهی نامساعد در ورودی ارامگاه روبه رو نمی شدند. متاسفانه در حدود 100 متری آرامگاه میررضی الدین آرتیمانی بلوار قطع می شود وبا یک پیچ نا ایمن بلوار میررضی تبدیل به یک راه باریک می شود. که این سوال پیش می آید که اگر هدف از این بلوار رسیدن به ارامگاه میرضی الدین آرتیمانی است چرا این بلوار تاکنون تا ارامگاه تکمیل نشده است؟

مهمترین مشکل حال حاضر آرامگاه رضی الدین آرتیمانی عدم تکمیل تغییرات ایجاد شده در بلوار دسترسی میررضی الدین ارتیمانی است. که در حدود 100 متری ارامگاه به شکلی غیر مهندسی و نا ایمن تغییر جهت داده و بلوار دوبانده به یک بلوار یک بانده تبدبل می شود. با توجه به اینکه هدف از این بلوار دسترسی به  ارامگاه شاعر ساقی نامه است. تکمیل این صد متر برای قبل از عید نوروز 95 واجب به نطر می رسد. 

که جا دارد مسیولین تویسرکانی علی الخصوص فرمانداری تویسرکان، میراث فرهنگی تویسرکان و شهرداری تویسرکان قبل از عید نوروز به این بلوار در ورودی ارامگاه میررضی سامانی اساسی دهند.

 
 
 
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی