بازدید 20234

پشت پرده گروهك تروريستي عبدالمالك‌ ريگي‌

کد خبر: ۵۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۲ 27 July 2009
برادر عبدالمالك ريگي و رهبر بسياري از عمليات‌هاي گروهك تروريستي مالك‌ ريگي در اعترافات خود، از اسرار و پشت پرده اين گروهك تروريستي پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، شرور عبدالحميد ريگي برادر شرور عبدالمالك ريگي چندي پيش در اعترافات خود اسرار گروهك تروريستي مالك‌ريگي را فاش و آمريكا را به عنوان پشت صحنه تمام جنايات و عمليات‌هاي گروهك تروريستي عبدالمالك ريگي معرفي كرد.

* گوشه‌اي از اعترافات عبدالحميد ريگي‌
برادر سركرده گروهك تروريستي عبدالمالك ريگي در جمع علما، روحانيون و سران قبايل و طوايف سيستان و بلوچستان به تشريح چگونگي انجام عمليات‌هايي كه خود در آن حضور داشته يا رهبري آن را بر‌عهده داشته است پرداخت و گفت: بيشتر اين عمليات‌ها به خاطر نشان دادن قدرت گروهك در استان سيستان و بلوچستان و خارج از آن به آمريكا بود تا امكانات مالي، اطلاعاتي لازم را براي ادامه كار گروهك فراهم كند.
بر اساس اعترافات صريح شرور عبدالحميدريگي، اين گروهك تروريستي با تحريك احساسات مذهبي جوانان بلوچ و سوءاستفاده از واژه جهاد، اقدام به جذب نيرو و آماده كردن آنها براي انجام عمليات‌هاي سياسي مي‌كند.
دستگيري 14 نفر از اعضاي گروهك عبدالمالك‌ ريگي و اعترافات آنها سبب شد تا اهداف اين گروهك و دست پنهان شيطان بزرگ نه تنها براي مردم سيستان و بلوچستان و ايران بلكه براي دنيا مشخص شود.
عضويت در گروهك تروريستي موسوم به جندالله، گروگانگيري پرسنل نيروي انتظامي، شركت در عمليات‌هاي راهبندي و ترور افراد بي‌گناه، شركت در جنايات تاسوكي و دارزين گوشه‌اي از اعترافات اين اعضاي گروهك تروريستي بود كه الحمدالله همه اين اعضا به غير از برادر شرور عبدالمالك ريگي طي هفته‌هاي اخير به مجازات عمل ددمنشانه خود رسيده و به دار مجازات آويخته شدند.
عبدالحميدريگي به عنوان شخص دوم گروهك، برادر شرور عبدالمالك‌ ريگي و كسي كه خود اين گروه هم به عنوان سرباز و هم به عنوان فرمانده حضور داشته، يك منبع اطلاعات و اخبار براي پي بردن همه اقشار مردم به اهدف شوم اين گروهك به شمار مي‌رود و هنوز حرف‌هاي زيادي از پشت پرده اين گروهك براي گفتن دارد كه اعترافات صريح وي هنوز در تكميل تحقيقات يكي از مراجع امنيتي اطلاعاتي استان كه در زمينه اين گروهك تروريستي موسوم به جندالله فعاليت مي‌كند لازم است.

* قتل همسر شرور عبدالحميد به دست خودش هم از بي‌سوادي بود؟
شرور عبدالحميد ريگي عامل اصلي عضويت خود در گروهك تروريستي برادرش را بي‌سوادي خود عنوان كرد و گفت: برادرم عبدالمالك از بي‌سوادي من سوءاستفاده كرده و با تحريف‌ و ارائه آيات دروغ از قرآن كريم، شيعه‌كشي را نه تنها براي من بلكه براي همه اعضاي گروهش، جهاد تفسير كرده و از طريق تحريك احساسات مذهبي ما، دشمنان را به مقاصد شومشان مي‌رساند.
آنچه در ادعاي عبدالحميد ريگي سئوال ايجاد مي‌كند، قتل همسر وي آن هم به دست خود او است.
معقول به نظر نمي‌رسد كه يك انسان آنقدر تحت تاثير اراجيف و حرف‌هاي بيهوده شخصي قرار بگيرد كه حتي به همسر خود رحم نكرده و او را بي‌رحمانه و در هنگام خواب به ضرب گلوله در سر به قتل برساند.
هيچگاه بي‌سوادي باعث نمي‌شود كه كسي شريك زندگي خود را به حرف‌هاي بيهوده ديگران با دست خود به قتل برساند آن هم همسري را كه چند سال با او زندگي كرده و همسر اولش را به خاطر عشق به او طلاق داده و هم‌اكنون از او سه فرزند دارد.
يقينا القائات شيطاني عبدالمالك ريگي آ‌نقدر حرفه‌اي بوده كه سبب زوال عقل زيردستانش شده به گونه‌اي كه آنها حتي به همسر و خانواده خود نيز رحم نمي‌كنند چه برسد به ساير افرد.

* مادر فائزه منصوري:
فرزندانم قرباني تفكرات تروريستي شدند
مادر فائزه منصوري همسر عبدالحميد ريگي نيز در اين زمينه به خبرنگار فارس در زاهدان گفت: دامادم عبدالحميد كه توسط برادرش عبدالمالك ريگي و سركرده گروه تروريستي موسوم به ‌جندالله شستشوي مغزي شده بود، همسرش را كه روزگاري تمام هستي‌اش بود، بيرحمانه به قتل رساند.
وي افزود: در ديداري كه در زاهدان با دامادم داشتم، وي از كشتن همسرش ابراز ندامت و پشيماني كرد ‌ولي ديگر فايده‌اي نداشت و اين ندامت حكم نوشدارو پس از مرگ سهراب است.
وي ادامه داد: به قتل رسيدن فرزندان من، تنها يكي از چند‌ جنايت هولناك عبدالحميد و گروهك تروريستي مالك ريگي است و دست اين گروهگ به خون چند‌ فائزه و شهاب ديگر آلوده شده و نفرين خانواده‌هاي زيادي دنبال راه آنها است.
مادر فائزه منصوري تصريح كرد: برادر جنايتكار عبدالحميد دامادم، پسر بزرگ من، شهاب منصوري را كه او هم مانند خواهرش بي‌گناه بود، با بي‌رحمي‌ تمام سر از تنش جدا كرد.
وي با بيان اينكه حكم عبدالحميد ريگي "دامادم " اعدام صادر شده است، افزود: طناب ‌دار براي كسي كه حتي به همسر و برادر همسر خود رحم نكند، كافي نيست.

* پدر همسر عبدالحميد ريگي:
اشد مجازات را براي دامادم درخواست كرده‌ام
سيد محمد موسوي افزود: دامادم عبدالحميد و برادرش عبدالمالك هر دو دست‌نشانده شيطان بزرگ آمريكا هستند و از دولت اشد مجازات را براي هر دوي آنها خواستارم.

* آگاه كردن جوانان بلوچ‌
عبدالحميدريگي در جلسه گردهمايي ديگري از علما، روحانيون و سران طوايف در صحنه حاضر شد و گفت: شايد اگر معتمدان و ريش‌سفيدان قبل از اين جنايات هم به طور مستمر اين گردهمايي‌ها را برگزار مي‌كردند، ما راه درست رسيدن به بهشت الهي را ياد مي‌گرفتيم و امروز شاهد بروز اين جنايات بي‌رحمانه نبوديم.
وي افزود: برادرم عبدالمالك با تفسيرهاي دروغ از قرآن، شيعه‌كشي را جهاد در راه خدا معرفي كرد و به ما مي‌گفت اگر عليه شيعه جهاد كنيد به بهشت الهي مي‌رسيد.
برادر مالك ريگي بيان كرد: همه جنايات و عمليات‌هايي كه انجام داده‌ايم، به نيت كشتن شيعه و رسيدن به جنت بوده است.
وي ادامه داد: جنايات ما به نيت طمع نبوده و اعترافاتي كه مي‌كنيم نيز از روي ترس نيست چون حكم ما اعدام است و خود حكم صادره را قبول داريم.
وي با اشاره به كوتاهي علما، روحانيون و سران طوايف و قبايل در آگاه كردن جوانان نسبت به مسايل تحريفي قرآن، خاطرنشان كرد: اگر علما تفسير درست و كامل قرآن را در مساجد گرد‌همايي‌ها براي ما شرح مي‌دادند، امروز به يك جنايتكار تبديل نمي‌شديم.
وي افزود: از علما و سران قبايل مي‌خواهم جوانان را نسبت به نقشه‌‌هاي شوم دشمنان آگاه كنند تا آنها مثل ما گرفتار خرافات عده‌اي نادان نشده و شيعه‌كشي و برادركشي را جهاد ندانند.

*و در آخر
گروه تروريستي عبدالمالك ريگي پيش از آنكه يك گروه باشد يك فرقه است كه از طريق تحريك احساسات مذهبي جوانان قوم بلوچ، براي مقابله با نظام حركت مي‌كند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل