بازدید 6401

دستگيري چنگيز جنگلي شرور گلستان در خواب

کد خبر: ۵۷۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 02 March 2016
شرور معروف گلستان که با انتشار کليپي در تلگرام براي اراذل و اوباش مازندران، رجز خواني کرده بود سرانجام در کلبه جنگلي در خواب دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، شرور استان گلستان، معروف به چنگيز جنگلي که با انتشار فيلمي در تلگرام باعث ايجاد رعب و وحشت شده بود، دستگير شد.

اين متهم در کليپي با معرفي خود به اسم چنگيز جنگلي، اقدام به رجزخواني براي شاه مازندران کرده بود و پس از انتشار اين کليپ، رسيدگي به پرونده در دستور کار ماموران پليس فتا و امنيت گلستان قرار گرفت.

 سرانجام پس از چند روز ماموران متوجه شدند متهم پس از انتشار کليپ به کلبه جنگلي در حوالي کردکوي فرار کرده و در آنجا مخفي شده است. روز دوشنبه ماموران با اطمينان از حضور متهم در کلبه جنگلي، آنجا را محاصره کرده و در عملياتي غافلگيرانه در حالي که متهم خواب بود، او را دستگير کردند؛ متهم پس از دستگيري مدعي شد بعد از رجز خواني اراذل و اوباش مازندران و انتشار فيلم آنها تصميم گرفتم براي معروفيت خودم فيلمي تهيه کرده و در آن محمود.ط ،شاه مازندران تهديد کنم.هدفم از اين کار فقط مطرح شدن بود و هنگاميکه متوجه شدم انتشار اين فيلم باعث وحشت مردم شده و پليس در تعقيبم است به کلبه جنگلي فرار کردم و مخفي شدم.

متهم اظهار کرد: در اين مدت زندگي مخفيانه اي داشتم و از اين کار پشيمان هستم. با اعترافات متهم و انجام تحقيقات مقدماتي او روانه زندان شد. گفتني است پيش از اين هم شاه مازندران بعد از انتشار کليپش در فضاي مجازي دستگير شده است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار