بازدید 4236
۱
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران:

تنها 10 درصد مردم از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند

پیشنهاد توقف عرضه بنزین کارتی ارائه شد موافقت زنگنه و مخالفت شرکت پخش فرآورده‌های نفت
کد خبر: ۵۷۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 29 February 2016
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران با اشاره به اینکه تنها 10 درصد از مصرف کنندگان از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند،گفت: امروز پیشنهاد توقف عرضه بنزین با کارت سوخت از سال 95 را به مسئولان شرکت پخش دادیم اما هنوز تاریخ دقیقی برای انجام این کار در نظر گرفته نشده است.
ناصر رئیسی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز انجمن جایگاه‌داران بنزین و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در این جلسه برای بار مجدد ما پیشنهاد توقف عرضه بنزین با کارت را ارائه کردیم.

وی ادامه داد: از گذشته نیز بارها این موضوع را مطرح کرده‌ام که پس از تک نرخی شدن قیمت بنزین اکثر مصرف کنندگان دیگر از کارت سوخت خود استفاده نمی‌کنند و همواره برای سوخت‌گیری از کارت جایگاه‌داران استفاده می‌شود.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران ادامه داد: در حال حاضر به جرأت می‌توانم اعلام کنم فقط 10 درصد از مصرف کنندگان بنزین از کارت سوخت استفاده می‌کنند به همین دلیل این موضوع مشکلاتی را برای جایگاه‌داران ایجاد کرده است.

رئیسی‌فرد اظهار کرد: برای هر نازل یک کارت سوخت در نظر گرفته شده که اغلب در ساعات بعد از ظهر به دلیل کمبود کارت مشکلات عدیده‌ای گریبان‌گیر جایگاه‌داران می‌شود به همین دلیل امروز پیشنهاد دادیم که عرضه بنزین با کارت سوخت باید متوقف شود.

این مقام مسئول با اشاره به واکنش‌های صورت گرفته از سوی مسئولین دولتی نسبت به این پیشنهاد گفت: در حال حاضر وزیر نفت با این پیشنهاد ما موافقت کرده است،اما شرکت ملی پخش فرآورده‌های فنی به دلیل آنکه می‌گوید ما از طریق کارت سوخت میزان مصرف را کنترل می‌کنیم هنوز اعلام موافقت نکرده است.

رئیسی‌فرد اظهار داشت: ما پیشنهاد کردیم برای کنترل میزان مصرف راه‌های جایگزین ارزان‌تری نیز وجود دارد که شرکت ملی پخش می‌تواند از آن استفاده کند که به عنوان نمونه جمع‌آوری آمار روزانه از مراکز عرضه سوخت است.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران بنزین تصریح کرد: اگر هر کارت سوخت مفقود و یا معیوب شود شرکت ملی پخش از ما مبلغ 10 هزار تومان دریافت می‌کند که در مجموع رقم بسیار بالایی بابت این معضل پرداخت می‌کنیم، به همین دلیل و دلایلی که قبلاً ذکر شد ما از شرکت ملی پخش درخواست کردیم که از اواخر اسفندماه و یا اوایل سال جدید عرضه بنزین با کارت متوقف شود اما هنوز تاریخ دقیقی را نمی‌توان برای آن در نظر گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
قاچاقچی ها نفوذ سازمانی کردند؟ دولت بنزین رو آزاد کرده که فردا که نفت گرون شد قاچاق رو از نو شروع کنند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل