بازدید 3352

بیمه "ما" نخستین بار حائز دریافت تندیس نقره ای شد

بیمه "ما" موفق شد برای نخستین بار"تندیس نقره ای حمایت از حقوق مصرف کنندگان" را از مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کند.
کد خبر: ۵۷۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 29 February 2016

 
به گزارش اقتصاد ایران آنلاین: درپانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تندیس نقره‌ای این همایش از سوی مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به مهندس صفدری مدیر عامل بیمه "ما" اعطا شد.

بر اساس این گزارش، پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حضور و سخنرانی مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت،حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی،مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمود نوابی رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و دیگر مقامات و مسئولان مرتبط با این بخش برگزار شد.
در این همایش وزیر صنعت، معدن و تجارت به ضرورت توجه به فرهنگ و جایگاه مصرف کننده در کشور اشاره کرد و گفت: ما باید حقوق مصرف کننده را در چند سطح قیمت، کیفیت و خدمات مورد انتظار مصرف کننده دنبال کنیم.
گفتنی است شرکت بیمه "ما" پس از کسب دو سال متوالی گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، امسال موفق شد تندیس نقره ای را از آن خود کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل