بازدید 4113

آتش بس مظلومی و صالح با اصرار افشارزاده!

پس از جلسه‌ای که ظهر امروز در محل باشگاه استقلال بین مجید صالح، پرویز مظلومی و نصرالله عبداللهی برگزار شد در نهایت طرفین مشکلات را با یکدیگر در میان گذاشته و به اختلاف نظر خود پایان دادند.
کد خبر: ۵۷۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 28 February 2016

در این نشست پیرامون چگونگی اختلافی که بین مظلومی و صالح ایجاد شده بود بحث و تبادل نظر شد که در پایان سرمربی استقلال و مجید صالح با یکدیگر روبوسی کرده و مقرر شد مجید صالح مجددا از عصر امروز در تمرینات شرکت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، صالح در تمرین روز گذشته حاضر شده بود اما به یکباره ورزشگاه آزادی را ترک کرد و صبح امروز هم در جلسه تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت. بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال که نشان داده چندان دوست ندارد تیمش دچار تنش شود هر طور شده این دو را امروز مقابل هم قرار داد تا کدورتها را بیرون بریزند.

صالح در این خصوص گفت:در نشستی که با آقای مظلومی داشتیم پیرامون مسائل مختلف صحبت کردیم و طبیعتاً من حرفهایم را زدم و درنهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که در ادامه راه کار را طوری پیش ببریم که همه به موفقیت برسیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان صحبت‌هایش گفت: خروجی جلسه این بود که امروز من در تمرین شرکت می‌کنم تا وقتی این اتفاق می‌افتد، طبیعتاً همه بحث‌ها تمام می‌شود، باز تأکید می‌کنم که جلسه و مباحث در آن درون خانوادگی بود و نیازی نمی‌بینیم در مورد مسائل ریز آن توضیح بدهم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس