بازدید 22673
۴

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب تابناک

کد خبر: ۵۷۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 23 February 2016
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

در تاریخ 28 آذر ماه، یک خرید ناموفق داشتم. مبلغ خیلی زیاد نیست، 51.000 تومان هست.از آن تاریخ ابتدا در سیستم سیام بانک ملت  ثبت مغایرت کردم، که بعد از چندین روز بدون پاسخ رها شد!چند بار با به پرداخت تماس داشتم، پاسخی که دریافت میکنم البته با لحن غیر مسئولانه! ان هست که در آن تاریخ دستگاه های بانک ملت مشکلی داشته اند و شما باید از مغازه دار مبلغ خود را دریافت کنید. 2000 مشتری همین مشکل را داشته اند و همگی از مغازه دار ها دریافت کرده اند!من اگر قرار بود با مغازه دار طرف بشم پس سیستم بانگی و این قبض عملیات ناموفق به چه دردی میخورد؟!

پاسخ:

باسلام
احتراما، بازگشت به نامه شماره113/450 مورخ 94/11/10 در خصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند، به دلیل بروز اختلال در سوئیچ شرکت به پرداخت ملت در تاریخ 94/09/28 در زمان انجام تراکنش خرید ، توسط کارت بانکی ، مبلغ 510/000ریال از حساب بانکی دارنده کارت کسر گردیده ولی رسید ناموفق به مشتری ارائه شده که با بررسی گروه کارشناسی واحد مغایرت ، صحت ادعای مشتری و وجود مشکل سوییچ در تاریخ مذکور ، تایید و مبلغ کسر شده در تاریخ 94/11/20 به حساب دارنده کارت واریز شده است.
لازم به ذکر است که مهلت بررسی شکایات در خصوص مبالغ واریزی و تسویه پذیرندگان ، سه روز کاری در نظر گرفته شده که شکایت مذکور در تاریخ 94/11/19 اعلام و در تاریخ 94/11/20 غرامت بیشتری به مشتری پرداخت شده است.

روابط عمومی بانک مرکزی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
هم دست تابناک درد نکنه بابت پیگیری
هم ممنون از بانک مرکزی

و وای به حال بانک ملت
باسلام بانک شهر درخصوص تسهیلاتی که با ضمانت سپرده ، به اشخاص پرداخت میکند برای مبلغ تسهیلات سی میلیون تومان مبلغ پنج میلیون تومان آنرا در حساب بانک خودشان بلوکه میکنند بدون اینکه در قالب سپرده وبه نام خود شخص با شد آیا این مورد تخلف نمی باشد؟ لطفا اظهار نظر فرمایید
خواهشمند است شرکت سایپا به تعهدات خود در گارانتی عمل نماید از مردم آزاری خودداری کند
چرا بانک مرکزی از سپرده مردم ناراحت است اگر بانک مرکزی در قبال سپرده های مردم مسئولیت ندارد پس بانک مرکزی برای چیه برای غارت و ایجاد هرج ومرج در جامعه ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل