بازدید 7818
۶
واکنش

نصرتی:رحمتی به من حمله کرد اما داورمرا اخراج کرد/این دعوا تسویه حساب زمان پیکان نبود

چه تسویه حسابی می‌خواستیم انجام بدهیم. ما تا هفته آخری که در پیکان بودیم مشکلی نداشتیم. الان می‌توانم کمرم را به شما نشان بدهم که کبود شده.
کد خبر: ۵۶۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 19 February 2016

مدافع اخراجی تیم گسترش‌فولاد که صحنه اخراجش بحث برانگیز شده است، معتقد است حقش دریافت کارت قرمز نبوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد نصرتی پس از شکست دو بریک گسترش‌فولاد مقابل استقلال گفت: در صحنه‌ای برای زدن توپ بلند شدم که هنگام پایین آمدن به تیرک دروازه خوردم ، بعدش سیدمهدی رحمتی به سمت من حمله‌ور شد.

وی در مورد اخراجش از بازی و درگیری که بین او و سیدمهدی رحمتی به وجود آمد، عنوان کرد: کارشناسان قطعا در این مورد نظر خواهند داد. در یک صحنه برای زدن توپ بلند شدم و هنگام پایین آمدن به تیر خوردم و سپس با رحمتی برخورد کردم. سپس این بازیکن به سمت من حمله ور شد و من او را با دست نگه داشتم. با توجه به اینکه قدم بلند است دستم مقابل گردن رحمتی قرار گرفت و نه ضربه‌ای زدم و نه فشار زیادی وارد کردم. همین اتفاق در یک مسابقه دیگر برای ما افتاده بود که داور فقط به کارت زرد بسنده کرد.

نصرتی:رحمتی به من حمله کرد اما داورمرا اخراج کرد/این دعوا تسویه حساب زمان پیکان نبود

مدافع گسترش‌فولاد در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا اختلافی بین او و رحمتی از زمان حضور در پیکان وجود داشته ؟ خاطرنشان کرد: خیر، چنین حرفی درست نیست. چه تسویه حسابی می‌خواستیم انجام بدهیم. ما تا هفته آخری که در پیکان بودیم مشکلی نداشتیم. الان می‌توانم کمرم را به شما نشان بدهم که کبود شده. قبل از اینکه آن اتفاق بیفتد بنده بالا پریدم و به تیرک خوردم و سپس با رحمتی برخورد کردم. او به من حمله‌ور شد و با دست سعی کردم او را نگه دارم. اصلا هم انتظار این حرکت را نداشتم که این اتفاق رقم بخورد. یک وقت شما برخوردی با یک بازیکن می‌کنید و انتظار واکنش دارید. اما من چنین کاری نکردم و با توجه به اینکه قبلا هم تیمی بودیم انتظار نداشتم این اتفاق بیفتد و حقیقتا ناراحت شدم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
نصرتی بازیکنی بی جنبه و آب زیر کاه است
آخه این خوش شانس قبل از زدن هر پنالتی 1 دقیقه رو مخ زننده راه میر وبعد هم به جلو حرکت میکنه قبل زدن ضربه داور ها هم هوایش را دارتد خودش را خیلی مومن می دوند ولی متقلب
لنگی بزار باد بیاد شما بفکر دروازبان و مدافعان خودتون باشید که تا حالا ده تا گل بخودی زدن
خدا خیرتون بده - دقیقه 90 به بعد گل می خورید - جگرمون حال میاد
همین اتفاق در یک مسابقه دیگر برای ما افتاده بود که داور فقط به کارت زرد بسنده کرد.

پس معلومه سابقه اينجور كارها رو داري
با ده نفر توی 10 دقیقه سه تا توپ بره توی تورتون چه حالی میده .لطفا توصیفش کن میدونی .
ایمون زاید یادت نره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر