بازدید 53358

فرمان رهبر انقلاب به احمدي نژاد درباره بركناري مشايي منتشر شد

این نامه در حالی منتشر شد که چندین روز از تاریخ مرقوم شدن آن توسط رهبر انقلاب می‏گذرد و در نهایت نیز حکم رحیم مشایی ابطال و عزل نشد.
کد خبر: ۵۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۵۰ 24 July 2009
فرمان رهبر معظم انقلاب خطاب به رئيس جمهور درباره عزل اسفنديار رحيم مشايي منتشر شد.

به گزارش خبرنگار تابناک و به نقل از وب سایت رهبر انقلاب، در پي انتصاب مشايي به عنوان معاون اول رييس جمهور مقام معظم رهبري نامه‌ايي به رييس جمهور صادر كرد.

متن كامل اين نامه بدين شرح است:

"بسمه تعالی

جناب آقاي دكتر احمدي نژاد-رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

با سلام و تحيت، انتصاب جناب آقاي اسفنديار رحيم مشايي به معاونت رييس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالي و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگي ميان علاقمندان به شماست.

لازم است انتصاب مزبور ملغي و كان لم يكن اعلام گردد.

سيد علي خامنه‌اي
88/4/27 "

این نامه در حالی منتشر شد که چندین روز از تاریخ مرقوم شدن آن توسط رهبر انقلاب می‏گذرد و در نهایت نیز حکم رحیم مشایی ابطال و  عزل نشد و آنگونه که دستیار ارشد احمدی‏نژاد اعلام کرد، مشایی کناره‏گیری کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پس از چند روز؟
قطعاً نظر مقام معظم رهبر (مدظله) باید در اسرع وقت و با توجه به انتشار عمومی آن در جامعه اجرا گردد . من و بسیاری دیگر از عاشقان ولایت به دکتر احمدی نژاد رأی دادیم و با توجه به مشکلاتی که دولت نهم در کنار دستاوردهایش داشته دلیل اصلی رأی ما و به جرأت می توان گفت 98 درصد کسانیکه به ایشان رأی داده اند ، ولایت پذیری ایشان بوده است و اگر چه انتصاب آقیا مشایی به مذاق ما خوش نیامد اما تا زمانیکه رهبر معظم انقلاب نظر خود را اعلام نکرده بودند ، به رأی و نظر دکتر در عین نارضایتی احترام گذاشتیم ولی در حال حاضر نظر ، نظر ولی فقیه جامعه اسلامی است و لازم الاجراء و فصل الخطاب . همانگونه که فصل الخطاب بودن نظر ایشان را در نماز جمعه اخیر معظم له در خصوص انتخابات به گوش جان و دل پذیرفتیم . لذا از رئیس جمهور مردمی ایران خواستاریم تا در اسرع وقت کتباً و به صورت عمومی برکناری حکم آقای مشایی را به ملت ایران ابلاغ نماید .
بسمه تعالی
از رهبر معظم انقلاب تشکر مینماییم.
دلمان شاد شد.امیدواریم آقای احمدی نژاد هم تمکین کنند.
ایکاش تاریخ نامه نیز بیان می شد تا میزان ولایت پذیری مخاطب معین می گشت.
احسنت به رهبر
فدای مظلومیت مقام معظم رهبری آدم تازه ارزش آدم هایی مثل
آقای رضایی میفهمه که با توجه به نارضایتی به انتخابات ولی صحبت رهبری فصل الخطاب قرار میدن
بابا مسلمونا چرا نمی گید بعد از یک هفته از فرمان آقا اونم بعد از این که بدلیل عدم اجراء مجبور به قرائت فرمان معظم له از سیما شدند آخرش هم خود مشایی رفت و عزل نشد به این می گن ولایت مداری !!!!
تاريخش خيلي جالبه. و يعني اينكه آقاي احمدي نژاد يك هفته است از اين موضوع اطلاع دارند و باز مي گويند رجيم مشايي هديه الهي است ؟؟؟ ايشان نمي دانند ما مقلد آقا و جانمان در كف فرمان ايشان است؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل