بازدید 14829

واکنش صداوسیما به کانال "صرفا‌جهت‌اطلاع"

روابط عمومی سازمان صداوسیما در اطلاعیه ای کانال تلگرامی "صرفا جهت اطلاع" را کانالی جعلی و غیر مرتبط با بخش خبری 20:30 اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 18 February 2016
روابط عمومی سازمان صداوسیما در اطلاعیه ای کانال تلگرامی "صرفا جهت اطلاع" را کانالی جعلی و غیر مرتبط با بخش خبری 20:30 اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، کانال تلگرامی روزنامه ایران روز پنج شنبه 29 بهمن 94 در اقدامی غیر حرفه‌ای با انتشار تصاویر مربوط به آتش سوزی مجتمع زیتون قم و با استناد به مطالب منتشر شده در کانال جعلی صرفا جهت اطلاع تلاش کرد تا با وابسته نشان دادن این کانال به رسانه ملی، تخریب یکی از نامزدهای انتخاباتی قم را به صداوسیما نسبت دهد.

روابط عمومی رسانه ملی ضمن تقبیح اقدام انجام شده توسط کانال تلگرامی روزنامه ایران، اعلام می دارد کانال تلگرامی "صرفا جهت اطلاع" کانالی جعلی است که هیچگونه ارتباطی با سازمان صداوسیما ندارد. این کانال که بر‌گرفته از عنوان یکی از پربیننده ترین بخش های خبری 20:30 تحت عنوان "صرفا جهت اطلاع" است توسط افرادی سودجو و نامعلوم در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی شده که با استفاده از این عنوان، مخاطبانی را نیز به خود جذب کرده است. از اینگونه کانال ها که اغلب با داشتن عناوینی اغوا کننده سعی در کشاندن کاربران فضای مجازی به سمت خود دارند، با سوء استفاده از فقدان نظارت درست بر عملکرد شبکه‌های موبایلی در کشور و با اهدافی از پیش تعیین شده تشویش اذهان عمومی جامعه را موجب می‌شوند.

گفتنی است اقدام کانال تلگرامی روزنامه ایران در حالی انجام گرفت که قبلا نیز ارتباط نداشتن این کانال به بسته خبری صرفا جهت اطلاع، توسط باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما اطلاع رسانی شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل