بازدید 21578

دائم‏الخمر 450 هزاردلاری، سرمربی پرسپولیس در لیگ نهم

این مربی چندی پیش در تیم خشايار محسنی واسطه‏ای که علی‏الظاهر قرار نیست با وی برخورد شود، فعالیتش را آغاز کرد و پس از آن، از طریق خشایار که روزگاري نه چندان دور، طرح شکايت آري هان از پرسپوليس و مجادله اين باشگاه با فيفا براي کسر 6 امتياز را کارگرداني کرده بود، وارد باشگاه پرسپوليس شود تا اين انتخاب به زعم عده‏ای، خوش خدمتي عباس انصاري فرد است به دکتر محسني (!) تلقی شود و مدیرعامل پرسپولیس که از چند جهت تحت فشار قرارداد بیش از قبل زیر منگنه نقادی‏ها قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۲:۴۵ 23 July 2009
پس از ماه‏ها رایزنی مدیرعامل پرسپولیس، بالاخره از سرمربی فصل بعد پرسپولیس رونمایی شد و در نهایت در حالی نام «زلاتکو کرانچار» سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کرواسی در جام‌جهانی 2006 اعلام شد که همزمان با این اعلام چند شائبه جدی از جمله رقم قراردادش و تفاوت آن با ارقام اعلامی در رسانه‏های کروات به وجود آمد اما تمامی این شائبه‏ها نتوانست این خبر را پنهان نگه دارد که سکاندار سرخ‏ها در لیگ نهم یک دستش را برای نگه داشتن شیشه مشروب باید از روی سکان بردارد!

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ پرسپولیس بعد از مدت‏ها امروز و فردا کردن و گذر از نام‏های برانکو، پروزوويچ، فولر، مولر و... بالاخره به حمیت مدیرعامل پرتجربه‏اش که برای قرارداد بستن به بازیکنان التماس نمی‏کند اما در تولیدی لباس به عقد قرارداد می‏پردازد، صاحب سرمربی شد تا به زعم برخی تحلیل‏گران ساده‏لوح تکلیف پرسپولیس مشخص شود اما شواهد نشان می‏دهد روند انتخاب سرمربی پرسپولیس همچنان ادامه خواهد داشت و این کروات برخلاف هم‏وطنانش حتی نیمکت سرخ‏ها را نیز لمس نخواهد کرد.

هنوز عباس انصاری‏فرد که علی‏الظاهر روابط خوبی با دلال‏ها، ایجنت‏ها و مدیربرنامه‏ها دارد خستگی معرفی یک شاهکار را پس از زمانی طولانی برای هدایت پرسپولیس از تن بیرون نکرده و بلیت جناب سرمربی به مقصد تهران قطعی نشده است که رسانه‏های داخلی و خارجی جزئیات کاملی از اوضاع و احوال خراب این مربی را بر روی خروجی خود قرار دادند تا این مربی نیز که نیامده هزار و یک منتقد پیدا کرده، برای قهرمان کردن پرسپولیس با یک فوتبال زیبا به ایران نیاید!

در همین رابطه یکی از رسانه‏ها با تکیه بر اخبار یک ماه پیش سایت خبری کرویشین تایمز (تایمز کرواسی) خبر داد که زلاتکو کرانچار انتخاب استادانه جناب مدیرعامل پرسپولیس-که به تازگی به اتهام دائم‌الخمر بودن با واکنش فیزیکی مدیرعامل باشگاه دونایسکا اشترادای کرواسی مواجه و از این باشگاه اخراج شده بود- به‌خاطر مصرف بیش از حد الکل در نزدیکی خانه‌اش در زاگرب به زمین افتاده و مجروح شده است.در این حادثه کرانچار از ناحیه چشم مجروح و انتقال او به بیمارستان بازتابی گسترده در میان کروات‌ها داشت.



البته کروات‌ها دیگر به داستان‌های مربوط به الکلی بودن سرمربی اسبق تیم ملی‌شان عادت کرده‌اند، کمااینکه نخستین‌بار ماجرای بدنامی این مربی کروات را خبرنگاران ایرانی حاضر در کمپ تیم ملی‌مان در فردریش هافن از زبان برانکو ایوانکوویچ و مترجمش رضا چلنگر شنیده بودند که برانکو چندین‌بار در مقابل دیدگان خبرنگاران ایرانی به انتقاد از وضع و حال آن روزهای رختکن تیم ملی کشورش در جام‌جهانی 2006 پرداخته و از شنیده‌هایش از اردوی کرواسی گفته بود مبنی بر اینکه «زلاتکو کرانچار» همواره مست و لایعقل در رختکن حاضر می‌شود و حتی این حالت تا لحظاتی پیش از دیدار حساس کرواسی مقابل برزیل از او سرزده است.

پس از جام‌جهانی هم کرانچار که نتیجه‏ای جز ناکامی برای خود و تسیم ملی کشورش نداشت، با استمرار این نتایج و همچنین به واسطه الکلی بودن و عدم کنترل رفتارش برکنار شد و جای خود را به «بیلیچ» جوان داد. اما کرانچار به عادت بد خود ادامه داد و حتی وقتی برای مربیگری به حوزه خلیج فارس آمد و روی نیمکت الشعب امارات نشست (تیمی که در آن هنگام میثم بائو و مهرزاد معدنچی را به خدمت گرفته بود) باز هم به نوشیدن افراطی الکل پرداخت، آن هم در کشوری مسلمان و در فضای باشگاهی که اکثر بازیکنانش مسلمان هستند. این رفتار او از چشم عرب‌ها هم دور نماند و خیلی زود در خروجی را به مرد کروات نشان دادند.

این مربی چندی پیش در تیم خشايار محسنی واسطه‏ای که علی‏الظاهر قرار نیست با وی برخورد شود، فعالیتش را آغاز کرد و پس از آن، از طریق خشایار که روزگاري نه چندان دور، طرح شکايت آري هان از پرسپوليس و مجادله اين باشگاه با فيفا براي کسر 6 امتياز را کارگرداني کرده بود، وارد باشگاه پرسپوليس شود تا اين انتخاب به زعم عده‏ای، خوش خدمتي عباس انصاري فرد است به دکتر محسني (!) تلقی شود و مدیرعامل پرسپولیس که از چند جهت تحت فشار قرارداد بیش از قبل زیر منگنه نقادی‏ها قرار بگیرد.

خواندنی‏تر آنکه در شرایطی برخی رسانه‏ها تا 800 هزار دلار به عنوان رقم قرارداد این مربی تخمین زده‏اند، که این مربی دائم‏الخمر که در رسانه‏های کرواسی مدعی شده، ترک کرده (!) در همان رسانه‏ها از قرارداد 450 هزار دلاری با این تیم خبر داده است و این تفاوت آشکار قرارداد نیز چنین پرسشی را مطرح می‏سازد که رسانه‏های داخلی رقم قرارداد این مربی را بیش از اندازه تخمین زده‏اند، رسانه‏های کروات بیش از اندازه قیمت هم‏وطنشان را پایین آورده‏اند یا مقرر است اتفاق دیگری برای این مابه تفاوت بیافتد؟!

در این تنها یک پرسش را می‏بایست از مدیران فعلی پرسپولیس علی‏الخصوص مدیرعامل پرتجربه این تیم جویا شد که چرا چشمتان از آن سوی آب‏ها به داخل کشورمان نمی‏چرخد و سراغ مربیانی همچون مجید جلالی را نمی‏گیرد؟

البته شاید دلیلش این باشد که امثال جلالی نه دائم‏الخمر بوده، نه آلت دست دلالان و تابع هستند و نه ارزش پرداخت این همه دلار را دارند. امثال جلالی باید از روی سکو بازیها را تماشا کنند و حتی به آنها فرصت تدریس نیز داده نشود تا یک عده از اروپای شرقی نیمکت‏های لیگ برتر فوتبال را اشغال کنند و هریک با تحمیل یک شکست به فوتبال باشگاهی یا ملی ایران، چمدانشان را برای پایان دادن به تعطیلات ببندند و راهی کشورشان شوند. به طرز تفکر و انتخاب جناب مدیرعامل تبریک می‏گوییم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بابا آدم باید مست باشد تا در پرسپولیس مربی گری کند.عاقل میرود به تیمهای سپاهان و فولاد و صبا و ذوب آهن و آنهائی که بازیکنانش بنز الگانس ندارند.
baba majid jalali rant aaghayoon ronemide ke
آقا مست میکرد، مشکلی نداشت . بلاخره خاجریه اما دائم الخمر که اصلاً نمی توهه مربگیری کنه. واقعاً باید تبریک گفت. من یک پرسپولیسی ام ولی این رو که خوندم قاطی کردم. بابا یک ادم حسابی بیارید.
man ham too manabee corovasi didam. rooznamye vatane emrooz ham zade bood mosaahebash. vaaghean haaj abbas bayad az in morabiha biaare?
man alan koli neto gashtam ye khabar az in morabi razebe daemolkhamr bodanesh nadidam. akhe chera ba aberoye mardoom bazi mikonid
تا وقتی باشگاه پرسپولیس متولی و شرایط ثابتی از تمام جهات نداشته باشد اگر اتفاقاتی به جز شرایط کنونی رخ دهد باید تعجب کرد!!!!
بابا اینها دارن گند می زنن پرسپولیس. یعنی این همه مربی. از این بهتر نبود؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه کسی مشروب را بایستی برای ایشان در تهران تهیه کند سوال این است لطفا در صورت هر گونه وضعیت بد این مربی با 110 تماس حاصل فرمایید.
دائم الخمرها در ايران اسلامي جايي ندارند
پس فاتحه پرسپولیس امسال رو هم بخونیم دیگه
به کسی که این مدیرعامل را آورده هم تبریک بگویید ...
با تشکر از دوستان.
واقعا خجالت اوره که .....
هر چه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که ...
سنگ مفت گنجشک مفت
از جیب مبارک که نمی خواهند خرج کنند چشم بسته انتخاب می‌کنند اگر هم نشد ، نشده دیگه بیت‌المال پره ازین پولها یکی دیگه رو میارن دو روز رو نیمکت باشه بعد اخراجش می‌کنند مبلغ قرادادش رو هم تمام و کمال می دهند این وسط یه چیزی هم به دلالان و مربیان و سرپرستان و... میرسه خوبه دیگه برای خودشون و دیران ایجاد درآمد میکنند.
چه شود....!!!!!؟؟؟؟
چرا شايعه مي كنيد وبه جنگ امام زمان(ع) مي رويد تمام مديران اين دولت نخبه هستند و بدون تحقيق اين كار را نمي كنند .
با این همه هوادار، والا خجالت داره.
تا زماني كه آقاي علي آبادي در راس ورزش و آقاي انصاري فرد در سمت مديريت باشگاه پرسپوليس باشد اوضاع فقط به كام دلالان است و بس
بد بختای باج خور.میخایید مجید جلالی رو بکنید سرمربی پرسپولیس هرچی لایق خودتونه بار مردم میکنید،کی میگه با تیم ملی اش ناکام بوده اولا تیم همین آقا انگلستان شکست داد دوما تیم رو برد به دور دوم.از تو انتظار نداشتم تابناک واقعابرات بخاطر این تحلیلت متاسفم
بنده به عنوان يک ايراني مسلمان و يک پرسپوليسي که فصل قبل فقط عذاب کشيدم از دست اين مدير عامل و مربي پرتغالي خواهمشندم امسال نيز با مابازي نکنيد و تا زود است اين آقاي بقول شما مست لايعقل را به خانه اش بفرستيد. اين را از سازمان فوتبال و بازرسي کشور انتظار داريم
دایم الخمر کم داشتیم انهم امد خدا اخر و عاقبت هواداران را ختم بخیر کند و پول بیت المال هم حساب و کتاب پیدا کند
باز یه نفر اومد گیر دادید بش. شما که خودتان مظهر العیوب هستید چرا دائما دنبال عیب مردم هستید
می بخور منبر بسوزان مردم ازاری نکن
دائم الخمرها در ايران اسلامي جايي ندارند.
فقط معتادین به کراک در ایران اسلامی پذیرفته می‌شوند!!؟
آقاي علي آبادي درود بر شما براي انتخاب حاج عباس كه وااقعا تلاش ميكنند پرسپوليس به دسته 2 سقوط كنند . پرسپوليس امسال توپولف 154 است .
مجید جلالی چون پورسانت بده نیست، نمی تونه تو لیگ پاک!!!!!!! ایران مربیگری کنه. وگرنه امثال مدیرعامل پرسپولیس هم به سواد ایشون واقفاند
تو بخش سیاسی که هرچی کامنت گذاشتم هیچیشو نذاشتین تو سایت
اینجا میخوام نظرمو بگم
مهمتر از این کرانیکار اون خشایار محسنیه، دست امثال اینها باید از سر ورزش ما کوتاه بشه
پس آقاي شريفي چه كاره است؟ايشان بايد به روز باشد وسريعا يك تبصره قانوني براي اين قبيل موارد تهيه وتصويب كند
چیزی که تو تهران زیاده ساقی ! احتمالا جناب انصاری فرد با اونهمه آشنا فکری برای اینکار هم می کنن !
مدیرعامل با تجربه یعنی این ..شعار پرسپولیس امروز (آسیا زیر پای عباس آقا و پرسپولیس)
از شما مسلمانان غیر خمار تقاضا میشود اول اجازه بدید کرانیکار مورد نظر برسه .عرقش خشک بشه بعد براش صفحه بذارید. مگه شما مشکل دارید که به همه چیز با بدبینی نگاه میکنید؟ عجبا للمسلمین... عجبا
خیلیییییییییییییییی ممنووووووووووووونننمممممممممممممم
مگر مربي هاي خارجي كه تاكنون بكار گرفته شده اند اهل مشروب نبودند يا فكر مي كنيد حزب الهي بودند بالاخره وقتي سراغ خارجي ها مي رويم بايد اين چيزها را بپذيريم .
قصاص قبل از جنايت ... اول مي كشيم بعد محاكمه ...
شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش که تا یکدم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش
حالا چی می خورن؟؟؟حاج عباس بگرد پیدا کن تا دیر نشده!!!
در همه زمینه ها نخبه ها را یک گوشه نشانده اند تا فقط نظاره گر باشند و کارها را به پخمه ها سپرده اند تا هر روز یک دسته گل تازه به آب بدهند!
من میدونستم ! تو این تهران با این مشروبهای قلابی اخرش ای آقا کور می شه !
اگه چيزي خواست بگين من ساقي با قيمت مناسب سراغ دارم!!!!!!
پرسپوليس در ليگ ازادگان
دائم الخمر كاري نمي تواندانجام دهد آنكسي كه تلويزيون نشان داد سالم تر از شما بود
خوش به حال ساقی های تهران!! یک مشروب خور دیگه هم اضافه شد!! بابا جان به من و تو چه آخه؟!! بذارید بخوره نوش جونش! ما رو سننه؟؟
یاد مرد دو هزار چهره افتادم که نویسنده ورزشی گفت اگه به ما حق حساب ندی علیه تو مطلب مینویسم!
ساقی امشب می بده پیمونه پیمونه
بايد مدير عامل پرسپوليس واعضاي هييت مديره ان محاكمه واعدام شومند وبا تبريك به اقاي علي ابادي با اين سازمان ورزشي كه درست كرده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل