بازدید 4429
۱

مجیدی رسما به هواداران استقلال قول قهرمانی داد

فرهاد چهارشنبه به تمرینات می آید و جمعه هم راهی ورزشگاه می شود، فرهاد یک مدت از ایران دور بوده و خودمان هم دلتنگ او هستیم و این از لحاظ روحی می تواند به تیم کمک کند.
کد خبر: ۵۶۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 14 February 2016

فرزاد مجیدی مدت کوتاهی است که به دلیل بیماری پورحیدری جای او را روی نیمکت آبی ها گرفته و سرپرست یا مدیر تیم شناخته می شود اما در همین مدت کوتاه به اندازه چند سال منصور پورحیدری مصاحبه کرده است. او امروز بعد از باخت مقابل نفت، به هواداران قول قهرمانی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرزاد مجیدی پس ازشکست یک برصفر استقلال مقابل نفت در مورد اعتراض هواداران به داوری، اظهار داشت: « تا جایی که می‌شد جلوی این موضوع را گرفتم؛ هرچند که اشتباه داوری هم جزیی از فوتبال است. ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و از دست رفتند ، همچنین پنالتی ما گرفته نشد و این اتفاقات برای ما که در کورس هستیم دشوار است.»

مجیدی رسما به هواداران استقلال قول قهرمانی داد

فرزاد مجیدی در مورد حضور برادرش فرهاد در تمرینات افزود: فرهاد چهارشنبه به تمرینات می آید و جمعه هم راهی ورزشگاه می شود، فرهاد یک مدت از ایران دور بوده و خودمان هم دلتنگ او هستیم و این از لحاظ روحی می تواند به تیم کمک کند. هرچند که تلاش ما امسال برای سهمیه بود اما امروز که باختیم قول می‌دهم تا جام بگیریم.

مجیدی در مورد اینکه صدرنشینی استقلال از دست رفت، گفت: فوتبال است و همان‌طور که ما مدت‌ها در صدر بودیم شاید یکی، دو هفته هم در صدر نباشیم و قشنگی فوتبال هم به همین چیزهاست. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الكي ميگه نقي
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل