بازدید 4678
۱
گفت وگو

بیرانوند: اتفاقی دستکش قرمز پوشیدم؛ کاری نکردم که اینهمه فحش بخورم/هیچگاه نگفتم استقلالی ام!

هر بازیکنی دوست دارد یا در پرسپولیس یا در استقلال بازی کند و من امسال تصمیم گرفتم برای پیشرفتم به پرسپولیس بروم که اینطور نشد و کادرفنی و باشگاه تشخیص دادند که من در نفت بمانم.
کد خبر: ۵۶۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 14 February 2016

بیرانوند معتقد است لایق این همه توهین و ناسزا ازسوی هواداران استقلال نبوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند پس از دیدار تیمش برابر استقلال تهران گفت: «بازی خوب بود و خدا را شکر توانستم سهم کوچکی در این برد داشته باشم و از جانب خودم این برد را به شهدای ایلام تقدیم می کنم.» وی در مورد اتفاقات بازی رفت و مشکلاتش با منصوریان گفت: خیلی زود گذشت، من اشتباه کردم، ولی اکنون با تجربه تر شده ام و خوشحالم که امروز برخلاف بازی قبلی برابر استقلال توانستم در بازی حاضر باشم و برای تیمم تلاش کنم.

بیرانوند در مورد حضورش در پرسپولیس و حواشی این انتقال گفت: هر بازیکنی دوست دارد یا در پرسپولیس یا در استقلال بازی کند و من امسال تصمیم گرفتم برای پیشرفتم به پرسپولیس بروم که اینطور نشد و کادرفنی و باشگاه تشخیص دادند که من در نفت بمانم.

بیرانوند در مورد دستکش های قرمز رنگش گفت: « به رنگ دستکش ها دقت نکردم و پوشیدن این دستکش ها کاملا اتفاقی بوده است؛ من متاهل هستم و شنیدن این فحش و توهین ها برای من سنگین بود؛ من برای خودم تصمیم گرفتم و بارها گفته ام، هیچگاه نگفته بودم که استقلالیم!»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از این به بعد حواست رو جمع کن !آفرین بسر خوب
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل