بازدید 3825

تلاش مجلس برای ارتقای وضعیت پرستاران

کد خبر: ۵۶۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 14 February 2016
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه در حال حاضر تعداد پرستاران در کشور به نسبت بیماران کم است گفت که مجلس همچون سال‌های گذشته تمامی تلاش‌اش را به کار می‌گیرد تا به کمک وزارت بهداشت حمایت‌های لازم را در جهت ارتقا و بهبود وضعیت پرستاران انجام دهد.

عبدالرحمان رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به روز پرستار گفت:‌ در حال حاضر در چارت سازمانی و ساختاری تعداد پرستارها کم است که باید ضمن افزایش تعداد پرستارها حق و حقوق آن‌ها به گونه‌ای باشد که تمایل به ماندگاری داشته باشند. شغل پرستاری جزو مشاغل سخت است و باید امکانات لازم در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به ازای هر دو تخت یک پرستار وجود دارد گفت: این در حالی است که باید به ازای هر تخت دو پرستار باشد. این مهم بر عهده وزارت بهداشت و حمایت قانونی مجلس است. البته وزارت بهداشت عملکرد مطلوبی داشته ولی باز هم به دلیل کمبود پرستار باید وضعیت بهبود یابد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم حمایت لازم از جهت قانونی، مالی و پشتیبانی از پرستاران گفت:‌ مجلس تمامی تلاش‌اش را می‌کند که طبق سالهای گذشته برای بهبود و ارتقای وضعیت پرستاران کمک های لازم را انجام دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار