بازدید 9955
۲
گزارش بازی

منصوریان، صدرنشینی را از استقلال گرفت

با این نتیجه استقلال که مدتهاست برنده یک مسابقه رسمی نشده، با 36 امتیاز در رده دوم باقی ماند و نفت نیز با 29 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد. استقلال برای چهارمین دیدار پیاپی از رسیدن به پیروزی بازماند البته آبی‌پوشان با هدایت مظلومی 17 بازی بود که در لیگ برتر بازنده نبودند
کد خبر: ۵۶۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 14 February 2016

ترکیب نفت تهران:علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، وحید حمدی‌نژاد (56- محمد دانشگر)، سیامک کوروشی، علی عزتی، رضا علیاری، ایمان مبعلی، وحید امیری، آرش رضاوند (87- مجتبی حق‌دوست) و علی قربانی (73 - ارسلان مطهری)

سرمربی: علیرضا منصوریان

 ترکیب استقلال:مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی (65 - بهنام برزای)، روزبه چشمی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری (78- امید نورافکن)، آرش برهانی (55- سید محسن کریمی) و سجاد شهباززاده

سرمربی: پرویز مظلومی


 تیم‌های نفت و استقلال از ساعت 17:10 امروز و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر آخرین دیدار هفته بیستم را در ورزشگاه تختی برگزار کردند که در پایان، این دیدار با یک گل به سود نفت به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا اکبریان قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی در به حمدی‌نژاد، رضاوند، مبعلی و مطهری از نفت و  فخرالدینی و یعقوب کریمی از استقلال کارت زرد نشان داد. وی در دقیقه 79 کارت زرد دوم را به فخرالدینی نشان داد تا وی از بازی اخراج شود.

با این نتیجه استقلال با 36 امتیاز در رده دوم باقی ماند و نفت نیز با 29 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد. استقلال برای چهارمین دیدار پیاپی از رسیدن به پیروزی بازماند. ‌آبی‌پوشان پس از 17 بازی در لیگ برتر سرانجام از حریفان شکست خوردند. این دومین باخت استقلالی‌ها در لیگ برتر بود.

گل نفت را در این دیدار پایاپای با اشتباه حنیف عمران زاده به ثمر رسید. دو تیم در دقایق نخست مسابقه به محک زدن یکدیگر در میانه زمین پرداختند. با این حال نفتی‌ها خیلی زود و در دقیقه 9 مسابقه روی ارسال دقیق ایمان مبعلی از روی یک ضربه ایستگاهی توسط حنیف عمران‌زاده (گل به خودی) به گل رسیدند.

استقلال که برای صدرنشینی به هر 3 امتیاز این دیدار نیاز داشت خیلی زود این گل را در دقیقه 10 توسط جابر انصاری جبران کرد و به گل تساوی رسید که این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد تا بازی همچنان به سود نفت باشد.

استقلال در ادامه مسابقه حملات خود را بیشتر کرده تا حداقل گل مساوی را به ثمر برساند که این موضوع به نفتی‌ها فرصت لازم را داده تا این تیم روی ضدحمله در چند صحنه خطرناک ظاهر شود و چندین بار رحمتی مجبور به واکنش شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حنیف آقای گل
چه بهتر بود تیتر میزدید داور صدر نشینی را از استقلال گرفت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر