بازدید 5812
۲
گزارش

ماجرای تبانی شیخ رفیق کفاشیان برملاشد

حراست فدراسیون بحرین اعلام کرده است بزرگترین Match-fixer یا تبانی کننده فوتبال دنیا، ویلسون راج پرومال در زمان مدیریت شیخ سلمان بر فدراسیون فوتبال بحرین در چند تبانی نقش داشته
کد خبر: ۵۶۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 14 February 2016

فیفا این روزها در پی جانشینی برای بلاتر رییس فاسد خود است و طبیعی است طی روزهای اخیر با جهت گیری کنفدراسیون های قاره ای شانس های اصلی بردن انتخابات فیفا مشخص شده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، شیخ سلمان رییس کنفدراسیون آسیا و جیانی اینفانتینو دو شانس اصلی هستند. به جز بنیاد های حقوق بشری که بر دست داشتن شیخ سلمان در سرکوب های سال 2011 در بحرین صحه می نهند، به نظر ایشان مشکلات دیگری نیز دارند.

به گزارش دیلی میل، حراست فدراسیون بحرین اعلام کرده است بزرگترین Match-fixer  یا تبانی کننده فوتبال دنیا، ویلسون راج پرومال در زمان مدیریت شیخ سلمان بر فدراسیون فوتبال بحرین در چند تبانی نقش داشته است که از آن جمله می توان به بازی دوستانه مابین تیم زیر 23 سال بحرین و تیم تقلبی توگو در سال 2010 اشاره کرد. شرکت ویلسون پرومال به نام Football 4u نیز در تبانی در تورنمنت زیر 23 سال برگزار شده در سال 2010 در بحرین نیز مجرم شناخته شده است.

وکیل شیخ سلمان رییس وقت فدراسیون فوتبال بحرین  از کار های پرومال اظهار بی اطلاعی کرده است و موکل خود را به مانند اتهام های بسیار دیگری، از این قضیه تبرئه کرده است. شیخ سلمان در صحبت های انتخاباتی اش اعلام کرده است قصد تشکیل یک سازمان جهانی ضد فساد در فوتبال را دارد.

کریس ایاتون، بازرس سابق حراست فیفا و یکی از سردمداران ضد تبانی در جهان اعلام کرده است شیخ سلمان صلاحیت لازم برای ریاست فیفا را ندارند.

رییس امنیت ورزشی قطر گفته است: کار های شیخ سلمان با کلمات وصف نمی شوند. تا آنجایی که من می دانم ارتباط بین پرومال و شیخ سلمان به قبل از بازی با تیم تقلبی توگو بر می گردد. شرکت پرومال در تبانی های دیگر در بحرین دست داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شیخ سلمان گزینه مناسبی نیست
هر شخصی که فساد داشته باشد مناسب ریاست محبوبترین ورزش دنیا نیست .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس