بازدید 4445

گواردیولا برکنار می‌شود؟

گروهی از رسانه‌های انگلیسی ادعا کرده‌اند باشگاه بایرن مونیخ ممکن است سرمربی اسپانیایی خود را در فاصله سه ماه مانده به پایان قراردادش با باواریایی‌ها برکنار کند.
کد خبر: ۵۶۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 14 February 2016
منابع خبری انگلیس ادعا کرده‌اند که باشگاه بایرن مونیخ پپ گواردیولا را برکنار خواهد کرد اگر این تیم نتواند یوونتوس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
به گزارش تابناک ورزشی، از روزی که باشگاه منچسترسیتی خبر توافقش با گواردیولا برای هدایت این تیم در فصل آینده را رسماً اعلام کرد، انتقادات زیادی نسبت به گواردیولا مطرح شده و برخی ادعا کرده‌اند که ذهن این مرد اسپانیایی از همین حالا درگیری برنامه‌هایش برای هدایت من‌سیتی شده و به دنبال آن از تمرکز او روی برنامه‌هایش در سه ماه باقی مانده از قراردادش با بایرن مونیخ کاسته شده است.

قهرمان بوندس‌لیگا سه‌شنبه هفته آینده در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان یوونتوس است و سه هفته پس از آن از بانوی پیر پذیرایی می‌کند. این در حالی است که بایرن مونیخ در دیدارهای‌های اخیرش در بوندس‌لیگا ضعیف‌تر از زمانی که پیوستن گواردیولا به من‌سیتی قطعی نشده بود، ظاهر شده است و به نظر می‌رسد که همین موضوع سبب نگرانی مسئولان باشگاه بایرن مونیخ شده است تا جایی که آنها بیم دارند ناکامی‌شان در اروپا، به رقابت‌های داخلی نیز سرایت کند.

در همین راستا، نشریه اکسپرس انگلیس ادعا کرده است که باشگاه بایرن مونیخ در صورتی که سرمربی پیشین بارسلونا در سومین فصل مربیگری‌اش در آلیانتس آره‌نا نتواند باواریایی‌ها را قهرمان اروپا کند، او را از کار برکنار خواهد کرد تا عدم تمرکز او روی مابقی کارش در بایرن مونیخ بیشتر از این به غول‌های مونیخ ضربه نزند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار