بازدید 24607
۲

دو فرمانده شهید مدافع حرم در یک قاب

سردار رضا فرزانه و سردار حسین همدانی که هردو از شهدای مدافع حرم هستند، هر دو در مقاطعی از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول الله تهران بوده‌اند، به بهانه شهادت سردار فرزانه عکسی از این دوشهید بزرگوار در کنار یکدیگر منتشر شده است.
کد خبر: ۵۶۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 14 February 2016
سردار شهید رضا فرزانه از فرماندهان لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) تهران بود که روز پنجشنبه 22 بهمن ماه 94 طی عملیات مستشاری توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. سردار رضا فرزانه متولد سال 1343 و از فرمانده سابق  لشکر 27 محمد رسول الله(ص) بود. شهید فرزانه متولد تهران بود که بعد از گذشت 40 روز حضور داوطلبانه در سوریه به یاران شهید خود پیوست. او بعد از بازنشستگی در ستاد مرکزی راهیان نور به انجام فعالیت‌های مختلف و تاثیرگذاری پرداخت. شهید فرزانه معاون بازرسی ستاد مرکزی راهیان نور و فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور بود.

به گزارش تسنیم، سردار شهید حسین همدانی؛ از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم که در طول سال‌های گذشته نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت، 17 مهرماه سال جاری در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید. ایشان طی دوره حیات خویش مسئولیت‌هایی همچون فرمانده لشکر 32 انصارالحسین استان همدان، فرمانده لشکر 16 قدس استان گیلان، معاونت عملیات قرارگاه قدس، فرمانده قرارگاه نجف اشرف و فرمانده لشکر 4 بعثت، رئیس ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران، جانشینی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه (دو دوره)، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانشین سازمان بسیج مستضعفان، عضو هیات امنای هیات رزمندگان و فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران را بر عهده داشت.

این دو سردار شهید مدافع حرم، هر دو در مقاطعی فرماندهان لشکر 27 محمد رسول‌الله تهران بودند که در دفاع از حریم آل‌الله در سوریه به شهادت رسیدند. حالا به بهانه شهادت سردار فرزانه عکسی از این دو سردار شهید در کنار یکدیگر به تازگی در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ این عکس در ادامه می‌آید:

دو فرمانده شهید مدافع حرم در یک قاب
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲
خدا همه شهدا را رحمت کنه
انشاالله
روح پاکشان شاد و راهشان پایدار و انشاالله با حضرت عباس (ع) محشور شوند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار