بازدید 3398

نقطه نهایی امید مردم وزارت کشور است

مدیر مسئول موسسه اطلاعات گفت: نقطه نهایی امید مردم وزارت کشور بوده و امیدواریم کسانی که در سنگر حفاظت از امانت مردم هستند به شایستگی به رسالت خود عمل کنند.
کد خبر: ۵۶۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 14 February 2016
مدیر مسئول موسسه اطلاعات گفت: نقطه نهایی امید مردم وزارت کشور بوده و امیدواریم کسانی که در سنگر حفاظت از امانت مردم هستند به شایستگی به رسالت خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام سیدمحمود دعایی صبح امروز در نشست مشترک دست‌اندرکاران انتخابات و مدیران رسانه‌ها با بیان اینکه ما در مرحله ثبت‌نام انتخابات شاهد حضور پرشور مردم بودیم و جناح‌ها حضور پررنگی داشتند، اظهار کرد: اما مسأله گزینش‌ها یک ابهام و سردرگمی در جامعه ایجاد کرد.

وی در ادامه افزود: اکنون امید مردم به وزارت کشور است و من دعا می‌کنم که خداوند مسئولین وزارت کشور را یاری کند تا آنها امانت مردم را به خوبی پاسداری کنند.

دعایی در پایان خاطرنشان کرد: من با شناختی که از وزیر کشور، آقای امیری، مقیمی و سایر مسئولان وزارت کشور دارم مطمئنم که آنها شایستگی لازم را دارا هستند و امیدوارم که امانتداری مسئولان وزارت کشور و حضور مسئولانه آنها برای مردم امیدواری ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، حسینعلی امیری قائم‌مقام و سخنگوی وزارت کشور در این برنامه با اشاره به پاسخگویی وزارت کشور در برابر رسانه‌ها و افکار عمومی یکی از سیاست‌هایی است که وزیر کشور تبیین کرده‌اند، گفت: بر همین اساس ارتباط خوبی میان وزارت کشور و رسانه‌ها شکل گرفته است.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات تعامل رسانه‌ها با وزارت کشور نیز بیشتر شده است و جلسه امروز در راستای تبیین سیاست‌های وزارت کشور در حوزه تبلیغات انتخابات است زیرا رسانه‌ها نقش مهمی بر تأکید بر ضرورت اخلاق انتخاباتی دارند.

در این برنامه علاوه بر محمود دعایی مدیران
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان