بازدید 3728

اصولگرایان و اصلاح طلبان هر دو یک مطلب می گویند

تفاوت اصولگرایان و اصلاح طلبان این است که هر دو جمهوری اسلامی می گویند اما اصولگرا می گوید اگر رقابتی شدن انتخابات برای جمهوریت لازم است رعایت استقلال شورای نگهبان نیز برای اسلامیت لازم است و اصلاح طلبان می گویند اگر رعایت شورای نگهبان برای حفظ اسلام لازم است رقابتی شدن انتخابات نیز برای حفظ جمهوریت لازم است.
کد خبر: ۵۶۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 14 February 2016
آیت الله محی الدین حائری شیرازی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت:تفاوت اصولگرایان و اصلاح طلبان این است که هر دو جمهوری اسلامی می گویند اما اصولگرا می گوید اگر رقابتی شدن انتخابات برای جمهوریت لازم است رعایت استقلال شورای نگهبان نیز برای اسلامیت لازم است و اصلاح طلبان می گویند اگر رعایت شورای نگهبان برای حفظ اسلام لازم است رقابتی شدن انتخابات نیز برای حفظ جمهوریت لازم است.

اصولگرایان و اصلاح طلبان هردو یک مطلب می گویند اما اولویت اول آن ها متفاوت است و با این اختلاف کم چرا اینقدر باهم دعوا می کنید؟ این ها می توانند با هم دوست باشند.

رییس جمهوری قبلی برنامه ای داشت که اجماع را برای آمریکا بوجود می آورد یعنی 1+5 می گفت ببینید این ها اینطوری هستند، حتی موافقت روس ها و چینی ها را هم جلب کرده بودند و در مواردی روس ها علیه ما امضا کرده بودند یعنی اتحاد دنیا علیه ما می شد. دولت یازدهم حداقل کاری که کردند آن اجماع را برانداختند، دیگر اجماع از دست آمریکا رفته است، داغ اجماع را به دل آمریکا انداختند و ما می فهمیم، عوام نمی فهمند، خواص می فهمند که این ها یک ضربه کلی به آمریکا و اهدافش زدند و داغ اجماع را به دل این ها انداختند. ما که می فهمیم ممکن است نتوانیم برای مردم بیان کنیم اما نامردی نیز نمی کنیم و نمی گوییم این ها خیانت کردند ما حرف رهبری را در اینکه این ها خیانت نکردند، تایید می کنیم.

ما هیچ وقت نگفتیم مردم نگاه کنند، ببینند مراجع خلاف می کنند یا نمی کنند، مردم همیشه به مراجع اعتماد کردند و الان هم به رهبرشان اعتماد می کنند. بحث در این نیست که ما شکی در آنجا داریم بحث در این است که چه کمکی می توانیم بکنیم. بعضی ها خیال کردند بیاییم نقد کنیم که این غلط است، کی ما مراجع عظام تقلید را نقد می کردیم؟ این ها بازوان رهبری هستند و باید بازوی کارآمد باشند خبرگان باید یار و عصای دست رهبری باشد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار