بازدید 4780

یعلون: محور تهران-دمشق-بیروت یک کابوس است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت اتحاد ایران، سوریه و حزب‌الله کابوسی برای منطقه است.
کد خبر: ۵۶۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶ 14 February 2016
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت اتحاد ایران، سوریه و حزب‌الله کابوسی برای منطقه است.

به گزارش فارس، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه بار دیگر ایران را به «حمایت از تروریسم» متهم کرد و اتحاد میان تهران، دمشق و حزب‌الله لبنان را یک «کابوس» توصیف کرد.

یعلون که برای شرکت در نشست امنیتی مونیخ به آلمان سفر کرده، ایران را «بزرگترین تولیدکننده تروریسم در جهان» توصیف کرد و گفت ایران مجهز به سلاح هسته‌ای «تهدیدی برای موجودیت اسرائیل» است.

وی در نطق خود در کنفرانس مونیخ گفت: «این محور، تهران-دمشق-بیروت، کابوسی برای خاورمیانه است.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه قدرت گرفتن این محور تبعاتی جهانی دارد، مدعی شد: «ایران به تسلیح گروه‌های تروریستی در منطقه، که در سطحی جهانی فعالیت می‌کنند، از جمله در اروپا و آمریکا، ادامه می‌دهد تا شبکه‌ تروریستی‌ای مخفی ایجاد کند تا به هنگام لزوم از آن استفاده کند.»

به نوشته پایگاه «آی 24»، یعلون با اشاره به توافق هسته‌ای صورت گرفته با ایران، گفت لازم است که این توافق به دقت تحت نظر قرار گیرد. وی مدعی شد: «وقتی پای برنامه هسته‌ای در میان باشد، ایران فریبکاری می‌کند.»

او سپس مدعی شد که رقابت تسلیحاتی در منطقه از حالا آغاز شده است. وی گفت: «ما نشانه‌هایی را می‌بینیم مبنی بر اینکه کشورهای عربی برای دستیابی به سلاح هسته‌ای آماده می‌شوند. آن‌ها نمی‌خواهند دست روی دست بگذارند و ایران در آستانه رسیدن به بمب باشد.»

یعلون در حاشیه این نشست با وزیر دفاع و خارجه آلمان، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، کانادا و همچنین یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر