بازدید 3589

منچستر باز هم باخت تا آمدن مورینیو جلو بیفتد

شاگردان لوئیز فن‌خال نه‌ تنها فرصت کم کردن فاصله‌شان با چهار تیم بالای جدول را از دست دادند، بلکه اوضاع‌شان بحرانی‌تر از قبل شد.
کد خبر: ۵۶۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 13 February 2016
هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16:15 امروز (شنبه به وقت تهران) با انجام دیداری بین دو تیم ساندرلند و منچستریونایتد آغاز شد. این بازی که در ورزشگاه «لایت» برگزار می‌شد، با شکست 2 بر یک منچستری‌ها خاتمه یافت تا شاگردان لوئیز فن‌خال نه‌ تنها فرصت کم کردن فاصله‌شان با چهار تیم بالای جدول را از دست بدهند، بلکه اوضاع‌شان بحرانی‌تر از قبل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، شیاطین سرخ در این بازی خیلی زود دروازه‌شان باز شد، جایی که در دقیقه 3 وهبی خضری دروازه‌ داوید دخه‌آ را باز کرد. در ادامه آنتونی مارسیال فرانسوی در دقیقه 39 گل تساوی منچستریونایتد را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم شاگردان سم آلاردایس برای زدن گل برتری جلو کشیدند و سرانجام با گل به خودی دقیقه 82 دخه‌آ به برتری رسیدند.

شاگردان لوئیز فن‌خال با این شکست خارج از خانه 41 امتیازی باقی ماندند و تغییری در رتبه پنجمی‌شان حاصل نشد. ساندرلند هم با این برد با یک پله صعود به رده هجدهم جدول 18 تیمی لیگ برتر صعود کرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی