بازدید 3530

تشریح جزئیات عفو 1059 نفر از محکومان قضایی

صادقی از عفو و بخشودگی یک هزار و 59 نفر از محکومان دادگاه های انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح وسازمان تعزیرات همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد.
کد خبر: ۵۶۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 13 February 2016
صادقی از عفو و بخشودگی یک هزار و 59 نفر از محکومان دادگاه های انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح وسازمان تعزیرات همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد.

«عباسعلی صادقی» در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان جزئیات عفو یک هزار و 59 نفر از محکومان قضایی را همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد.

مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه با اشاره به عفو و بخشودگی یک هزار و 59 نفر از  محکومان دادگاه های انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح وسازمان تعزیرات گفت: با توجه به هجمه های شدید استکبار جهانی و ایادی آنان به نظام مقدس جمهورس اسلامی در این برهه حساس لازم بود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجه رافت و رحمت نظام اسلامی به نوعی به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: برهمین اساس کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه زمینه عفو تعدادی از محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب ، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی را فراهم نماید.

صادقی اضافه کرد: برهمین اساس پیشنهاد عفو تعدادی از محکومان مذکور از طریق ریاست محترم قوه قضاییه به محضر مقام معظم رهبری دامت برکاته تقدیم تقدیم نمود که عفو تعداد یک هزار و 59 نفر از محکومان مورد موافقت معظم له قرار گرفت.

مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه درتشریح جزئیات این تعداد از محکومان گفت: 929 نفر عفو شدگان از محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب ، 88 نفر از محکومان سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعداد 42 نفر از محکومان سازمان تعزیرات حکومتی بودند.

وی افزود: از این تعداد 61 نفر زن ، 17 نفر اتباع خارجی و 17 نفر افراد زیر 18سال هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار