بازدید 3848

لغو رونمایی از قراردادهای جدید نفتی

خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی مدعی شد که لغو کنفرانس‌های رونمایی از قراردادهای جدید نفتی ایران در لندن بدلیل اختلافات داخلی در ایران است.
کد خبر: ۵۶۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 13 February 2016
خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی مدعی شد که لغو کنفرانس‌های رونمایی از قراردادهای جدید نفتی ایران در لندن بدلیل اختلافات داخلی در ایران است.

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از "رویترز"؛ کنفرانس رونمایی از قراردادهای نفتی جدید ایران در لندن نشان از وجود اختلاف نظر بین برخی از گروه های داخلی در این کشور است.

رویترز در ادامه این گزارش مدعی شد: قرار‌دادهای جدید نفتی و گازی ایران پایه و اساس برنامه‌های این کشور برای بالابردن تولید نفت خام به سطح روزانه چهار میلیون بشکه‌ای قبل از تحریم‌ها است و ایران شدیدا به 200 میلیارد دلار برای رسیدن به این هدف احتیاج دارد.

دلیل لغو این کنفرانس پیش تر از سوی  بیژن زنگنه، وزیر نفت کشورمان، بدلیل مشکل در صدور روادید انگلیس عنوان شده بود.

در ادامه این گزارش آمده است: کنفرانس لندن تاکنون به دلیل تحریم‌ها پنج بار به تعویق افتاده است، اما این بار اختلافات داخلی بر سر ساختار قرار‌دادهای سرمایه‌گذاری نفت و گاز به نظر می‌رسد از هرگونه اعلام این قرار‌داد‌ها جلوگیری کرده است.

یک مقام نفتی خارجی در این باره گفت: اختلافات داخلی شدیدی بر سر قرار‌دادهای جدید وجود دارد. ایران تاکنون قرار‌داد نهایی را به ما ارائه نکرده است و هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی