بازدید 3780
۱

انتقاد تند مدیرعامل فولاد به کمیته داوران بعد از شکست مقابل پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در بازی با پرسپولیس نه تنها حق باشگاه فولاد بلکه حق مردم خوزستان ضایع شد و اصفهانیان باید بابت این موضوع از مردم عذرخواهی کند.
کد خبر: ۵۶۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 13 February 2016

علیرضا اژدری‌زاده از کمیته داوران ناراحت است و می گوید او باید از خوزستانی ها عذرخواهی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا اژدری زاده در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: ابتدا باید از کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر کنم که مقابل حدود 70 هزار تماشاگر و در ورزشگاه آزادی نمایش خیلی خوبی داشتند و نشان دادند که تک تک آنها لیاقت پوشیدن پیراهن تیم فولاد را دارند. اگر در دقیقه 20 بازی داور پنالتی ما را اعلام کرده و دروازه‌بان پرسپولیس را اخراج می‌کرد حتی می‌توانستیم برنده بازی نیز باشیم و چیزی جز برد حق تیم ما نبود.

وی ادامه داد: در واقع تیم داوری برد را از ما گرفت. من خودم داور بوده‌ام و می‌دانم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است، اما نمی‌توانم قبول کنم داور و کمک داور وی به طور همزمان اشتباه کرده و خطای محرز دروازه‌بان پرسپولیس روی بازیکن ما را ندیده باشند. در دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و فولاد اشتباهات تأثیرگذار داوری به سود این تیم بوده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد: اصفهانیان اگر می‌خواهد به عنوان رئیس کمیته داوران به کار خود ادامه دهد باید حجم کارهای دیگرش را کم کرده و نظارت بیشتری روی عملکرد داوران فوتبال کشور داشته باشد و برای این کار وقت بگذارد. در بازی با پرسپولیس نه تنها حق باشگاه فولاد بلکه حق مردم خوزستان ضایع شد و اصفهانیان باید بابت این موضوع از مردم عذرخواهی کند.

اژدری‌زاده خاطر نشان کرد: تیم ما در نیم‌فصل دوم روند رو به رشدی را داشته، اما در دو بازی اخیر مقابل سپاهان و پرسپولیس اشتباهات تأثیرگذار داوری کاملاً به ضرر ما بوده است. امیدوارم در بازی‌های آینده شاهد این موضوع نباشیم تا دیگر حقی از تیم ما و هوادارانش ضایع نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یکی نیست بگه یه مقدار دقت کن رو صحنه میبینی پنالتی نبود. بازیکنت قصد تمارض داشت. نمیدونم چرا میگن پنالتی بود. کجای دنیا بازیکن با هم برخورد میکنن با زانو میشینه روی ران بازیکن دیگه؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس