بازدید 6931
گزارش آگهی

صدور کارت‌های ارزی ویزا و مسترکارت

کد خبر: ۵۶۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 13 February 2016
صدور کارت‌های ارزی ویزا و مسترکارت
سالها است که می‌توانیم به راحتی به فروشگاه‌های آنلاین ایرانی مراجعه کنیم و صدها نوع جنس و خدمات را به صورت ریالی خریداری کنیم، از گوشی و تبلت گرفته تا سی دی و کتاب. اما در این میان کمتر کسی است که هنگام گشت و گذار در اینترنت به این فکر نیفتاده باشد که یک خرید آنلاین ارزی از سایت‌های خارجی انجام دهد. مثلا از یک سایت لایسنس یا سرویسی را خریداری کند.
تبلیغات
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
اخذ نمایندگی رسمی CIWدر ایران
آموزش EMC با تجهیزات واقعی vnx5200

 در این میان کار برخی‌ها واجب‌تر و حرفه‌ای‌تر و خریدها و تبادلات مالی آنها ضروری‌تر است و نیاز است که به صورت بی‌درنگ صورت بگیرد. برای ما در داخل ایران گاهی پیش می‌آید که بعضی از خریدها را به دوستان خود در خارج از کشور می‌سپاریم، اما همیشه که این دوستان در دسترس نیستند و تازه همیشه هم صلاح نیست که هر کسی از خریدهای شخصی ما اطلاع داشته باشد. بطور کلی این کارت برای اقشار زیر یک نیاز ضروری است:
 
مهاجران و گردشگران خارجی

 این گروه از افراد با تهیه کارت‌های ارزی ویزا / مسترکارت دیگر نیازی به حمل پول نقد یا دغدغه تبدیل دلار به ارز رایج کشور مقصد ندارند و با آسودگی خاطر می‌توانند به هر کجای دنیا سفر کرده و در صورتی که با کمبود مالی مواجه شدند در کمتر از ۲۴ ساعت کارت خود را از طریق واریز ریال بواسطه سرویس Payment24 با کمترین هزینه ممکن شارژ کنند.

بازرگانان و فعالان اقتصادی

کلیه تاجران و بازرگانانی که با کشورهای خارجی بواسطه صادرات یا ... مراوده مالی دارند با تهیه کارت‌های ارزی و افتتاح حساب بانکی سویفت روی آن می‌توانند وجوه خود را از مشتریان خارجی در حساب بانکی‌شان دریافت کرده و با استفاده از سرویس  نقد کردن درآمد ارزی Payment24 آن را به ریال تبدیل کنند.

فعالان حوزه آی تی و دانشجویان

 کلیه دانشجویانی که جهت ادامه تحصیل عازم خارج کشور یا کسانی که در فضای مجازی آنلاین مشغول به فعالیت هستند و برای دریافت سرویس/خدمات/کالا از سایت‌های خارجی با مشکل پرداخت مواجه‌اند با تهیه ویزا / مسترکارت های فیزیکی می‌توانند بدون واسطه مشکل پرداختی خود را حل کنند. همچنین کسانی که بواسطه کار با شرکت های خارجی درآمد ارزی دارند می‌توانند با ارائه اطلاعات حساب ارزی خود وجوه‌شان را دریافت کرده و از طریق مجموعه Payment24 به ریال تبدیل کنند.

 مجموعه  Payment24 با اخذ نمایندگی از بانک‌های خارجی و داشتن ۶ سال سابقه در زمینه پرداخت‌های ارزی توانسته با ارائه سرویس صدور کارت های ارزی ویزا و مسترکارت  پاسخ‌گوی نیاز هموطنان داخل کشور باشد.

بخشی از ویژگی‌های کارت‌های ارزی ویزا و مسترکارت عبارتند از:

    دارای حساب بانکی با قابلیت سویفت و دریافت وجه از کلیه نقاط دنیا
    دارای کیف پول دلار/یورو و عدم نیاز به پرداخت کارمزد تبدیل ارز در خریدهای شما
    عدم نیاز به حمل پول نقد و تضمین امنیت شما در سفرهای خارجی
    برداشت پول نقدر از ATM سراسر دنیا و خرید از POS کلیه فروشگاه های خارجی
    شارژ کارت خود به دفعات نامحدود در کمتر از ۲۴ ساعت در هرجای دنیا
    قابلیت اتصال به حساب‌های الکترونیکی مثل پی پال ، اسکریل ، پیزا و …
    قابلیت اتصال و خرید در فروشگاه‌های موبایل مثل گوگل پلی و آیتونز
    اجاره ماشین و خانه در کشورهای خارجی
    رزرو هتل و اخذ بلیط قطار یا پروازهای خارجی
    دارای ایمیل بانک جهت اطلاع از جزئیات خریدهای انجام شده با کارت بصورت لحظه‌ای
    امکان فروش دلار/یورو داخل کارت در صورت عدم نیاز به استفاده از آن

شاید خیلی از هموطنان خودشان بواسطه داشتن اقامت و یا افتتاح حساب در یکی از بانک‌های خارج کشور دارای کارت اعتباری باشند. حال سوال این‌ است که تهیه این کارت‌ها چه مزایایی می‌تواند برای آنها به همراه داشته باشد؟

1. شاید حساب ارزی که شما در کشور دیگر باز کرده‌اید به ارز رایج دلار/یورو نباشد و در آن صورت شما باید بین ۳-۴ درصد بابت تبدیل ارز به بانک خود کارمزد پرداخت کنید در صورتی که ارز رایج این کارت‌ها دلار و یورو است و دیگر کارمزدی برای خریدهای دلاری/یورویی خود پرداخت نخواهید کرد.

    شارژ سریع حساب یکی دیگر از دغدغه‌های این افراد است. شما با تهیه این کارت‌ها در هرجای دنیا که نیاز داشتید کارت‌تان شارژ شود با مراجعه به سایت ما می‌توانید این کار را انجام دهید و در کمتر از ۲۴ ساعت حساب کارت خود را شارژ کنید در صورتی که برای شارژ حساب خود در سایر بانک‌های خارجی باید شخصا حواله بانکی بزنید که بین ۳-۵ روز کاری زمان می برد.

    مالیات از دیگر مواردی است که می‌تواند تاثیرگذار باشد. شما بابت پولی که در حساب خود شارژ می‌کنید هیچ گونه مالیاتی پرداخت نمی‌کنید در صورتی که در کشورهای اروپایی یا امریکایی باید روی حساب کارت خود مالیات پرداخت کنید.

    4. در صورتی که نیاز به تبدیل موجودی داخل حساب خود به ریال داشتید می‌توانید این کار را از طریق Payment24 انجام داده و ارز داخل حساب را به ریال تبدیل کنید اما چنین امکانی را ممکن است برای کارت‌های بانکی خود از سایر کشورها نداشته باشید.

همچنین به مناسبت ایام نوروز و نزدیک شدن به زمان سفرهای خارجی مجموعه Payment24 تخفیف ویژه ای جهت صدور کارت‌ها تا پایان سال در نظر گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با  کارت های ارزی ویزا کارت /مسترکارت  می‌توانید به لینک آن مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و تابناک اقتصادی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر