بازدید 4106

کرار بعد از زدوخورد جنجالی: داور با قضاوت اشتباه من را اخراج کرد!

هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال که شب گذشته در لیگ عراق یک هوادار نوجوان را کتک زد به دفاع از خود پرداخت.
کد خبر: ۵۶۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 13 February 2016

کرار جاسم هافبک جنجالی و پرحاشیه سابق استقلال در این فصل برای تیم نفط الوسط عراق بازی می‌کند. نفط الوسط شب گذشته در رقابت‌های لیگ برتر عراق مقابل السماوه قرار گرفت.

 به گزارش تابناک ورزشی، در این دیدار نفط الوسط با نتیجه یک بر صفر از حریفش جلو بود که یک صحنه عجیب اتفاق افتاد و یکی از هواداران السماوه به کرار حمله‌ور شد. در مقابل کرار این هوادار نوجوان عراقی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و بعد از این که داور کارت قرمز را به او نشان داد به داور بازی هم حمله کرد!

 شبکه ورزش عراق مصاحبه‌ای را با کرار جاسم بازیکن نفط الوسط درباره این موضوع ترتیب داد که هافبک سابق استقلال در دفاع از خود گفت: در این بازی همچنان که خودتان فیلم را مشاهده کردید، یکی از هواداران تیم حریف به من حمله‌ور شد و من از خودم دفاع کردم. این طبیعی است که یک بازیکن از خود در چنین مواقعی دفاع کند.

 کرار درباره داور بازی گفت: پس از آنکه من از خودم برابر این هوادار که از فاصله 70 متری داخل زمین آمده و به من ضربه زد، دفاع کردم داور با یک قضاوت اشتباه من را اخراج کرد.

 مجری برنامه از آینده او در لیگ عراق پرسید که آیا قصد ادامه دارد و کرار در جواب به این سوال گفت: من اکنون در کشور خودم و در میان دوستان و هموطنانم بازی می‌کنم و نمی‌دانم چرا آن هوادار به من حمله کرد. درباره لیگ عراق باید بگویم که به یک لیگ حرفه‌ای تبدیل نشده است بلکه از لیگ‌های حرفه‌ای فاصله دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر