بازدید 3929
مديرعامل شركت نفت ايرانول خبرداد

مذاكره با شركت هاي بزرگ نفتی براي همكاري دو جانبه

کد خبر: ۵۶۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 13 February 2016
مديرعامل شركت نفت ايرانول از مذاكره با شركت هاي بزرگ نفتي براي همكاري دو جانبه خبر داد .
به گزارش روابط عمومي و تبليغات شركت نفت ايرانول، مهندس عيسي اسحاقي در مراسم جشن سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: با لغو تحريم هاي ظالمانه عليه كشورمان استقبال شركت هاي بزرگ نفتی براي همكاري هاي دو جانبه افزايش يافته است و درصدد انتقال دانش فني و تكنولو‍‍ژي شركت هاي مطرح جهان هستيم تا بتوانيم براساس دانش روز دنيا كيفيت محصولات خود را ارتقا دهيم .
وي اظهار داشت: خوشبختانه در ماه هاي اخير توانستيم توسط کارشناسان و متخصصین داخلی برای اولین بار در کشور و روغن های پایه مصرفی N100 و N150 كه در حد روغن هاي پايه گروه 2 است را توليد كنيم .
وي تصريح كرد : برنامه هاي خوبي براي سال آينده داريم و با در اختيار گرفتن كارخانه حشره كش پركني پس از 10 سال اختلاف و با داشتن 18 هزار متر مربع انبار مي توانيم در ذخيره محصولات نهايي كه سود مناسبي را نصيب شركت مي كند، گام برداريم.
وي تاكيد كرد: در سال جاري ساخت 25 هزار مترمربع مخازن شروع شده كه انشااله سال آينده به بهره برداری میرسد و ما مي توانيم علاوه بر اين كه ديگر اجاره انبار نمی دهیم، در فصل هاي كاهش قيمت محصولات صادراتي، محصولات جانبي را در اين مخازن ذخيره و در زمان هاي مناسب صادر كنيم .
مهندس عيسي اسحاقي در ادامه از ترخيص چهار دستگاه فيلتر شرکت نفت ایرانول خبرداد و گفت: با نصب اين فيلترها در سال آينده روغن موجود در اسلك وكس كاهش و موجب افزايش کیفیت اسلک وکس تولیدی می شود.
مهندس عيسي اسحاقي همچنين در مورد برنامه هاي آتي اين شركت گفت: درصدد هستيم تا پالايشگاه روغن سازي آبادان را به شركتي مستقل تبديل و با جذب سرمايه گذاري خارجي (49 درصد) و آوردن برندهاي مطرح اروپايي ، اين پالايشگاه هم مبادرت به توليد محصولات نهايي و عرضه به بازارهاي داخلي و خارجي نمايد و از خام فروشي جلوگيري نماييم كه علاوه بر ايجاد اشتغال سود دهي مناسبي را نصيب ايرانول خواهد كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار