بازدید 2219
محسن رضایی:

لزوم حفظ محوریت روحانیت در وحدت اصولگرایان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: اگر خسارتی در کشور و از بُعد عدم وحدت و تفرق به‌وجود آید، ملت ایران آن را به پای تفرقه‌گرایان خواهند گذاشت. بنابراین همه باید در کشور اسلامی ایران و جبهه اصولگرایی دست به دست هم دهند و به صورت واحد در انتخابات پیش‌رو حضور داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 13 February 2016
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصولگرایان نباید از محور روحانیت جدا شوند و هر حرکتی که روحانیت تایید می‌کنند، اصولگرایان نیز باید همان محور را اجرا کنند.

محسن رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، بااشاره به ضرورت وحدت و حفظ وحدت در اردوگاه اصولگرایان کشور اظهار داشت: شرایط امروز کشور به ما نشان می دهد که ما به‌طور قطع نیاز به وحدت داریم و هر‌کسی امروز نغمه "تفرقه" سر دهد، مستقیم به دشمنان کمک کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه برخی در کشور به‌دنبال ایجاد تفرقه میان اصولگرایان هستند، گفت: اگر خسارتی در کشور و از بُعد عدم وحدت و تفرق به‌وجود آید، ملت ایران آن را به پای تفرقه‌گرایان خواهند گذاشت. بنابراین همه باید در کشور اسلامی ایران و جبهه اصولگرایی دست به دست هم دهند و به صورت واحد در انتخابات پیش‌رو حضور داشته باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسش دیگر تسنیم درباره ارائه لیست‌های موازی برای ضربه‌زدن به وحدت اصولگرایان گفت: مهمترین مسئله در بحث وحدت اصولگرایان، محوریت روحانیت است و اصولگرایان نباید از محور روحانیت جدا شوند و هر حرکتی که روحانیت تایید می‌کنند، اصولگرایان نیز باید همان محور را اجرا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار