بازدید 6364
سوژه

برانکو رقیب کی‌روش در تیم ملی شد؟

استعفای شفاهی کارلوس کی‌روش دلایل زیادی دارد، از وضعیت زمین کمپ تا حرف‌های پشت پرده‌ای که به گوش سرمربی تیم ملی رسیده است.
کد خبر: ۵۶۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 13 February 2016

به گزارش تابناک ورزشی، بحث استعفای کارلوس کی‌روش و تهدید وی برای کنار رفتن از تیم ملی حتی باعث هجوم طرفداران وی به صفحه رئیس جمهموری شده است اما اینکه چه اتفاقی افتاده که کی‌روش چنین تصمیمی گرفته جالب خواهد بود.

در ظاهر همه چیز ساده است. کارلوس کی روش دستور ساخت مجموعه ای کنار کمپ تیم ملی را می دهد تا تمام کارهای سنجش ملی پوشان در همین ساختمان انجام شود اما حالا این ساختمان در اختیار دکتر هراتیان، همسر هومن افاضلی قرار گرفته تا فدراسیون از راه فعالیت های پزشکی ورزشی این پزشک متخصص فیفا، درآمدزایی داشته باشد.

پس طبیعی است کی روش روی این دکتر حساسیت داشته باشد و لا به لای گلایه هایش به رییس فدراسیون فوتبال بگوید ساختمانی که من برای سنجش ملی پوشان می خواستم را چرا در اختیار یک پزشک قرار دادید اما شایعه شده حساسیت کی روش روی این خانم دکتر دلیل دیگری دارد.

یک منبع آگاه در این خصوص می گفت: برخی اطرافیان کی روش به او گفته اند هومن افاضلی همسر دکتر هراتیان، قصد دارد به برانکو ایوانکوویچ کمک کند تا سرمربی فعلی پرسپولیس سرمربی تیم ملی شود. این موضوع دلخوری کی روش را در پی داشته و باعث شده او روی هراتیان حساس باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
با سلام
به نظر من كارهاي مهمتري در تيم ملي وجود دارد و ما انها را رها كرده و فرصت را از دست ميدهيم بد نيست به برنامه هاي ديگر كشور ها توجه كنيم ببنيد قطر چگونه تيم ما را حذف كرد
تا 40 سال دیگه هم مربی در سطح کی روش نداریم.
اگه جای کیروش بودم حتما این تیم رو رها می کردم و می رفتم چراکه هر روز یه غائله جدید برای این بدیخت درست می کنید. نه امکاناتی و نه احترامی!!! فقط پول میگیره که اون رو هم همه جا میتونه بگیره.
بعد انتظار دارید قهرمان دنیا بشید!!!
کدوم مربی میتونست همچین نتیجه ای جلوی آرژانتین بگیره؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
اگه بازی و نتیجه آن جلوی آرژانتین شانسی نبود، پس چرا جلوی بوستی آن شکست مفتضحانه را خوردیم.
این هم یه دسیسه دیگه برای ضره زدن به پرسپولیسه لعنت بر این فوتبال کثیف و سیاسی
بابا بس کنید کیروش کیروش,,کاشکی عوض شه به امید اون روز که برانکو رو روی سکوی تیم ملی ببینیم,دیگه خسته شدیم از این فوتبال دفاعی تیم ملی
من هم معتقدم كه كيروش بهتر است برود.

ببينيم دوستان چند سال ديگر به جام جهاني خواهند رفت.
مگر برانکو چی ندارد. معرفت ادب تواضع سواد همه چیز دارد . در کنار آن دستمزدش هم کم است و به صرفه دولت و ملت است. این کی روش از دماغ فیل افتاده و تابحال هم مثمر ثمر نبوده است. ای کاش برانکو مربی شود. دیدید با پرسپولیسی که در حالت نزار بود چه کرد. همه دنبال مسی بودند تا تیم را نجات دهد اما برانکو با همان تیم و بدون تغییرات کاری کرد کارستان.
برانکو واسه پرسپولیسه
طاهری نامردی اگه بذاری برانکو از تیم بره
به نظرم حق با اقای کی روش است کی روش یک مربی حرفه ای و کار بلد است او تیم را خوب انتخاب می کند و به وضوح در پاسکاری و هماهنگی تیم این موضوع مشخص است اما در تیم ملی کشورمان سالهاست که جای یک گلزن با هوش مثل علی دایی خالیست
هر دو اين ها را بايستي نگهداشت و از هر كدام در جاي مناسب استفاده كرد لطفاً حواشي را از بين ببريد
برانکو امتحانش رو داده
کی روش فقط اتوبوسی دفاع میذاره همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
خب عزیزم تیمی که ضعیف است و عرضه حمله کردن را ندارد باید دفاعی بازی کند تا حداقل با گلهای کمتری ببازیم و کمتر آبرویمان برود. یک عده چنان به دفاعی بازی کردن تیم ملی انتقاد می کنند که مثل اینکه در مورد تیم بارسلونا و مهاجمانی مثل لیونل مسی صحبت می کنند؟؟؟!!!!!
خواهشا به برانکوی پرسپولیس کاری نداشته باشید.
خواهشا به برانکوی پرسپولیس کاری نداشته باشید.
خواهشا به برانکوی پرسپولیس کاری نداشته باشید.
بالاخره دوستان مخالف با پيشرفت فوتبال ايران كار خودشان را كردند و اين بنده خدا آقاى كى روش را فرادى دادند! خوب بد هم نشد جا براى آقاى قلعه نوعى ،على دائي و يا مايلى كهن باز شد كه دوباره به افتخارات ملى أضافه كنند،خلائق هر چه لايق!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار