بازدید 3541
۱

شریفات: پرسپولیس یک تیم کامل است و مدعی قهرمانی

کد خبر: ۵۶۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱ 13 February 2016

اسماعیل شریفات بازیکن تکنیکی فولادی ها در بازی تیمش مقابل پرسپولیس نیمکت نشین بود و در دقایق پایانی به بازی فراخوانده شد که در حضور کوتاهش در میدان هم عملکرد خوبی داشت و دفاع پرسپولیس را تحت فشار قرار داد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مهاجم سابق استقلال در پایان بازی به خبرنگاران گفت: تیم ما حرفی برای گفتن نداشت و پرسپولیس یک تیم کامل و بی‌نقص بود این تیم مدعی قهرمانی است.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان فولاد معتقدند پنالتی این تیم گرفته نشد، گفت: این مسئله مربوط به کارشناسان داوری است و من نظری در این مورد ندارم.

شریفات در مورد نیمکت‌نشینی خود در این بازی، گفت: نیمکت‌نشینی من فنی بود و نظر اسکوچیچ خودش صلاح دید که من بازی نکنم، سه هفته است که من نیمکت‌نشین هستم و به نظر سرمربی احترام می‌گذارم و فعلاً به نیمکت‌نشینی اعتراضی ندارم هر چند که از نیمکت‌نشینی ناراحتم ولی فعلاً اعتراضی نمی‌کنم.

وی در مورد عملکرد اسکوچیچ گفت: من نباید و نمی‌توانم در مورد اسکوچیچ نظر بدهم.

مهاجم فولاد در مورد حضور پرشور تماشاگران پرسپولیس گفت: پرسپولیس امروز خیلی خوب بازی کرد و یک تیم کامل بود که حضور تماشاگران این تیم را کامل‌تر کرد. این پرسپولیس مدعی قهرمانی است.

شریفات در مورد اینکه کی‌روش گفته فردا استعفا می‌دهد، گفت: من نمی‌توانم در مورد این مسئله نظری بدهم حتماً کی‌روش صلاح دیده که استعفا بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چند دهه پیش آقای رایکوف که یاد و خطره اش همواره گرامی باد٫ از تیم آن زمان تاج((استقلال))فعلی تیمی افسانه ای ساخت.اکنون برانکو بعد از چند دهه از رایکوف٫ از تیم بون ستاره ولی جوان پرسپولیس ٫همان راه رایکوف را می رود.امیدوارم سنگاندازی و مانع تراشی نکنند.ضمنا اسکوچیچ شاید بهتر از پرسپولیس بازیکن در اختیار دارد.اینجا است که تفاوت های مربیان مشخص می شود و این می تواند درس آموزنده ای برای فوتبال ما باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی