بازدید 4661
۱

ازشایعه قهرواخراج عقیلی تا شعار رهاکن علیه باقریان+عکس

ورزشگاه فولادشهر امروز شاهد اتفاقات حاشیه ای زیادی بود و این نشان می‌دهد طوفان زرد دچار گردباد شده است.
کد خبر: ۵۶۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 12 February 2016
درحالی که در ورزشگاه فولادشهر شایعه شده بود هادی عقیلی قهر کرده و با درگیری اردوی سپاهان را ترک کرده این بازیکن این موضوع را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شروع بازی سپاهان با سایپا اولین حاشیه این بازی با شایعه قهر هادی عقیلی همراه شد اما این بازیکن اعلام کرد قهری در کار نیست و استیماچ روز چهارشنبه به وی اعلام کرده حق حضور در تمرین را ندارد.

*لیدرهای سپاهان در بین دو نیمه وعده کردند در صورتی که سپاهان در این دیدار هم نتیجه نگیرد در اواسط نیمه دوم علیه خوروش شعار سر دهند.

طوفان زرد در فولادشهر/ از شایعه قهر عقیلی تا شعار حیا کن رها کن علیه باقریان+ عکس

*شعارها از دقیقه 70 ابتدا علیه کفعمی آغاز شد. با آغاز این شعارها، باقریان از عصبانیت شدید از جای خود بلند شد که این موضوع نیز واکنش منفی هواداران سپاهان را به همراه داشت و‌ آنها شعار سر دادند: باقریان حیا کن؛ سپاهانو رها کن!

*نکته قابل توجه اینکه از دقیقه 70 لیدرهای روبروی جایگاه با اشاره دست یکدیگر را مطلع کردند تا علیه مسئولان سپاهان شعار سر داده شود.

در پایان دیدار سپاهان و سایپا هواداران این تیم علیه مدیران تیم اصفهانی تجمع کردند. آنها به شدت علیه مدیران سپاهان شعار سر دادند.در این لحظات جو ورزشگاه فولادشهر به شدت امنیتی شد و ماموران یگان ویژه مقابل هواداران قرار گرفتند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ما سپاهانیم و حالاحالا ها در بحرانیم، تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر