بازدید 2346

خروج از رکود نیازمند زمان است

کد خبر: ۵۶۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 12 February 2016
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه در شروع یک گشایش اقتصادی قرار داریم،‌گفت: بخش قابل توجه مشکلاتی که در سطح بین‌الملل داشتیم می‌تواند با اجرای برجام رفع شود.

سیداحمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مسئله بیکاری و اشتغال یک موضوع کوتاه مدت نیست لذا قضاوت عادلانه این است که باید صبر کنیم تا زمان مناسبی از توافق برجام برای مشاهده گشایش اقتصادی، بگذرد.

وی افزود: اگر معتقدیم بیکاری و رکود در طول سال‌های اخیر شکل گرفته است باید همین انتظار را هم داشته باشیم که حل شدن این موضوع نیز نیازمند یک زمان است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: البته آرام آرام گشایش‌ها در حوزه بین‌الملل در حال صورت گرفتن است اما برای مباحث اقتصادی داخلی کشور نیازمند زمان لازم هستیم تا در مسیر اصلاح وضعیت اقتصادی و بهبود معیشت مردم قرار بگیریم.

دستغیب در ادامه عنوان کرد: گشایش در هر صورت معنای گوناگونی می دهد. گاهی به این معنا عنوان می شود که پایان حل بحران اقتصادی و خروج از رکود بوده لذا نیازمند یک پروسه است. همانگونه که ما از یک نقطه آغاز کردیم و بیکاری به رکود رسیده، اکنون نیز به زمان نیاز داریم.

وی در پایان با بیان اینکه در شروع یک گشایش اقتصادی قرار داریم،‌گفت: بخش قابل توجه از مشکلاتی که در سطح بین‌الملل داشتیم می‌تواند با موضوع برجام مرتفع شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل