بازدید 3894

تجربه نشان داده لیست‌ انتخاباتی‌ دولتی‌ها نتیجه نمی‌دهد

کد خبر: ۵۶۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 11 February 2016
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره احتمال ارائه لیستی از سوی برخی دولتی‌ها با عنوانی همچون اعتدالیون و نیز خطرات مجلس دولت ساخته گفت که در گذشته هم دولتی‌ها لیست داده‌اند و البته نتیجه نگرفته‌اند.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره هجمه برخی از خواص به شورای نگهبان گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند دشمنان به دنبال نفوذ هستند و این طور نیست که یک آمریکایی بیاید و نفوذ کند، بلکه به وسیله افرادی از داخل کشور این کار انجام می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی در پاسخ به سئوالی درباره احتمال ورود برخی نفوذ‌ی‌ها به مجلس خبرگان آینده گفت: تا اینجایی که من غالب لیست‌های خبرگان را در تهران و استان‌ها دیدم، این لیست‌ها خوب بوده و ما در انتخابات خبرگان مشکلی از این بابت نداریم.

این داوطلب انتخابات مجلس دهم که به تازگی به نفع لیست 30 نفره اصولگرایان در تهران انصراف داده است، درباره احتمال ارائه لیستی از سوی برخی دولتی‌ها با عنوانی همچون اعتدالیون و نیز خطرات مجلس دولت ساخته تاکید کرد: در گذشته هم دولتی‌ها لیست داده‌اند و البته نتیجه نگرفته‌اند. معتقدم مردم هوشیار، بیدار، آگاه و بصیر هستند و درست انتخاب می‌کنند اما باید بصیرت و آگاهی آنها را بالا برد که چراکه می‌فرماید «فان الذکر تنفع المومنین» .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس