بازدید 4023

رمز ماندگاری تبعیت از رهبری است

کد خبر: ۵۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 11 February 2016
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مطلحت نظام گفت: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب تبعیت از رهبری و آموزه های دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، حسین مظفر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در ارومیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر اساس سه عامل اعتقاد به خدا و آموزه‌های دینی، اطاعت از رهبری و مشارکت مردمی استوار است و با پاسداری از این عوامل ماندگار و استوارتر خواهد ماند.

مظفر با بیان اینکه امام خمینی (ره) پیامبر زمانه بود افزود: امام خمینی (ره) ابراهیمی بود بت شکن برای مبارزه با فرعونیان و امام و در حقیقت موسی برای مقابله با فرعونیان بود.

مظفر تصریح کرد: امام راحل با اتکا به خداوند در برابر طاغوت زمان، رژیم دست نشانده پهلوی ایستاد و از عزت و اقتدار اسلام دفاع و پشتیبانی کرد.

وی گفت: کشورهای غربی درصدد قطع ریشه‌های دین بودند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات کشورهای غرب به هم خورد و انقلاب اسلامی ایران با نام خدا و معنویت در عرصه حیات سیاسی تحقق پیدا کرد.

مظفر با تشریح تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیا، گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که پیدایش، کیفیت و انگیزه شکل‌گیری آن بر مبنای دین و انگیزه‌های الهی بوده و توانست تحول بزرگی در ایران و کشورهای اسلامی ایجاد کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: عظمت جمهوری اسلامی در به نمایش گذاشتن کارآمدی دین و نظام اسلامی، تاسیس نظامی بر پایه اسلامیت و جمهوریت و احیای نظام امامت و ولایت است.

وی با بیان اینکه حاکمیت ولایت فقیه، دستاورد انقلاب اسلامی است اظهار کرد: سالها کشور از این نعمت محروم بود و امروز نظام ولایی و الهی با انقلاب امام و مردم محقق شد.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبعیت از ولی فقیه تبعیت از امام زمان (عج) است گفت: ملت ایران اسلامی با این اعتقاد همراه با امام راحل توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی با بیان اینکه 22بهمن را روز استقلال، آزادی، تحقق آرمان‌های انقلاب و تجلی اراده ملی است اظهار کرد: ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی قدر این انقلاب را بدانید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید.

مظفر با اشاره به اینکه مردم باید دشمن شناس باشند افزود: دشمنان هیچ گاه از توطئه‌های خود دست نمی‌کشند و با هر توطئه در صدد نابودی انقلاب هستند اما همیشه ناکام خواهند ماند.

وی گفت: اگر تا به امروز دشمن نتوانسته است به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزند به جهت آن است که مردم غیور ایران به حمایت از رهبری از انقلاب خود حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و دشمن را ناامید و مأیوس گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: قدرت هسته‌ای کشور همانا حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه سیاسی و اجتماعی است.

مظفر با تشریح اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: انتخابات در ایران اسلامی یک حق و یک تکلیف است که باید این تکلیف را با انتخاب فرد اصلح انجام داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار