بازدید 2882

22 بهمن امسال اولین جشن پیروزی مقاومت است

کد خبر: ۵۶۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 11 February 2016
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 22 بهمن امسال اولین جشن پیروزی مقاومت ملت ایران در عرصه بین‌المللی است، گفت: 22 بهمن امسال علاوه‌ بر جشن انقلاب،‌ جشن پیروزی رفع تحریم‌ها نیز است.

مهرداد لاهوتی، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن یکی از مهم‌ترین صحنه‌های سنجش روحیه انقلابی ملت ایران است، اظهار کرد: مردم ما در طول سال‌های بعد از انقلاب همواره با حضور در صحنه‌های راهپیمایی پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام نشان دادند.

وی افزود: 22 بهمن امسال با سال‌های قبل متفاوت خواهد بود زیرا امسال علاوه‌ بر جشن انقلاب،‌ جشن پیروزی رفع تحریم‌ها نیز است. به سبب نتیجه برجام اروپاییانی که ما را حامی تروریسم می‌دانستند اکنون جهت گسترش تعاملات یکی پس از دیگری وارد کشور ما می‌شوند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم با بیان اینکه لغو تحریم‌ها نشان داد که جمهوری اسلامی ایران توانست در مقابل تمام سختی‌ها مقاومت کند، گفت: مردم ولایتمدار ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که مشکلات کشور را به حساب نظام و انقلاب اسلامی نمی‌گذارند بلکه برای دفاع از انقلاب و نظام از جانشان هم می‌گذرند.

لاهوتی با بیان اینکه 22 بهمن امسال اولین جشن پیروزی مقاومت ملت ایران در عرصه بین‌المللی است،‌ تاکید کرد: ملت فهیم و بصیر ایران، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی خود را در22 بهمن و در 7 اسفند به رخ دنیا خواهد کشید و پیام خود را به آمریکا و مزدورانش مخابره خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل