بازدید 3118

بزرگواری خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد

کد خبر: ۵۶۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 11 February 2016
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری طی هفتم اسفند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری در جمع راهپیمایان 22 بهمن در دهدشت با اشاره به حضور مردم ایران در دوران مختلف افزود: امروز این حضور شما هم نمونه اقتدار و ایمان شما به این انقلاب و نظام است.

وی بیان کرد: امام (ره) و شهدا برای ما حریت و آزادی و برای تمام دنیا ارمغانی را به وجود آوردند که تمام آزادی خواهان جهان به امام و انقلاب و شهدای ایران توجه خاصی دارند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امام و شهدا ندای اخوت و برابری را در سراسر جهان اسلام طنین انداز کردند و مردم باید ارادت خود را به این آزادی و آزادگی ادامه دهند.

بزرگواری تصریح کرد: امروز منافقین به دنبال به انحراف کشاندن بیداری اسلامی هستند اما ما هر روز شاهد این هستیم که فرزندان این انقلاب در دفاع از حرم اهل بیت جان با ارزش خود را از دست می‌دهند و در راه بیداری اسلامی در مبارزه با تکفیری‌ها دین خود را به امام و شهدا ادا می کنند.

وی اظهار کرد: امام عدالت و برابری را در جامعه اسلامی به وجود آورد تا تمام طبقات در جامعه از عدالت اسلامی بهره ببرند.

وی اضافه کرد: هر محرومیتی که در شهرستان‌های محروم عمران آبادانی صورت گرفته همه از ناحیه عدالت امام خمینی (ره) بوده است اما محرومیت ها آنقدر زیاد است که هر چه کار شود به چشم نمی‌آیند.

بزرگواری بیان کرد: اکنون که در ماه آخر سال جاری به سر می‌بریم هنوز یک ریال اعتبار ملی و ماده 180 اختصاص داده نشده است. ما باید همچنان پای پرچم عدالت امام و شهدا بایستیم و عدالتخواهی را در نظر بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر کاری در شهرستان کهگیلویه انجام نگرفت نتوانستم نه اینکه نخواسته‌ام، هرکسی غیبت ما کرد حلالش می کنیم.

بزرگواری انتخابات پیش رو یادآور شد و خواستار حضور همه مردم با مشارکت حداکثری در این انتخابات شد.

وی اضافه کرد: این روزها نشست‌های زیادی برگزاری می‌شود، غیبت ها فراوان هستند و نباید هرگز دین خود را به دنیای دیگران بفروشید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل