بازدید 2927

حضور ملت در راهپیمایی عظمت نظام را به رخ جهانیان کشید

کد خبر: ۵۶۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 11 February 2016
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن عظمت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی با تقدیر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: این حضور حماسی به دنیا ثابت کرد که فشارهای اقتصادی و توطئه چینی بدخواهان نظام علیه این ملت بی تاثیر بوده و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب عقب‌نشینی نخواهند کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت تصریح کرد: حضور باشکوه ملت ایران در این حماسه بزرگ به دشمنان پیام پایداری، همدلی و وحدت ملت در برابر زیاده‌خواهی مستکبرین را داد.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی فرهنگی دانست و تاکید کرد: نعمت ولایت فقیه به این ملت درس استقلال‌طلبی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها را آموخت و توانست این کشور را به خودکفایی و استقلال برساند.

میرگلوبیات حضور ملت در صحنه را نمایش اقتدار کشور در برابر مستکبران عالم بیان کرد و افزود: ملت ایران در انتخابات هفتم اسفندماه نیز حماسه‌ای دیگر در دفاع از رهبری و نظام خلق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم بیدار و همیشه در صحنه با لبیک به ندای ولی امر مسلمانان جهان، همانند راهپیمایی 22 بهمن در انتخابات هفتم اسفندماه نیز برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات این ملت ورق خواهند زد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان